neděle 24. března 2019

Ohlédnutí za týdnem [18.-24.3.2019] #7

Krásnou neděli všem, dnes tu mám pro vás opět shrnutí týdne. Při psaní tohoto malého úvodu přemýšlím, jestli se vůbec za ten týden stalo něco zajímavého, pracovní dny ani nepočítám, ale o víkendu se přeci jen něco dělo. :-)

Vždycky když píšu tento článek, tak si říkám, že ten týden utekl jako voda. Když jsem chodila do školy, čas jsem vnímala úplně jinak. Vůbec mi to neutíkalo a týden se táhl jako sopel. V práci ten čas utíká (aspoň z mého pohledu), jak kdyby někdo točil hodinkami dopředu. Ani nemůžu uvěřit tomu, že je to 8 měsíců, co jsem dokončila školu a nastoupila do práce. A když vidím, že za 4 měsíce budu v práci už rok, ani se mi tomu nechce věřit. Možná, kdyby mě moje práce nebavila, asi by ten čas tolik neutíkal. Máte to taky tak? Nebo vám čas naopak utíká pomalu?
V pracovním týdnu se nestalo nic zajímavého. Ve cvičení nadále pokračuji a začala jsem 4. měsíc výzvy od Péti Elblové. Ve čtvrtek se mi podařilo dočíst knihu Milion světů s tebou od Claudia Gray. Zakončení série bylo super. Jinak to snad ani dopadnout nemohlo. Nemám v plánu na knihu psát recenzi, jelikož jsem nenapsala ani na předchozí díly. Celkově se mi série velmi líbila. Už ze začátku jsem byla nadšená tématem cestování mezi dimenzemi a milostná zápletka byla jen bonus. :-) Pokud jste sérii ještě nečetli, moc ráda vám ji doporučím. Claudia je skvělá spisovatelka a tohohle tématu se zhostila velmi dobře.

Ve středu mi dorazily dva balíčky knih. V jednom se nacházela kniha do soutěže, které se můžete zúčastnit tady na blogu, ale i na IG. Tak určitě neváhejte a zapojte se. :-) V druhém balíčku pak byly dvě knihy na recenzi od Knihy Dobrovský. Do jedné z nich jsem se pustila už ve čtvrtek večer. Kniha nese název "Já už budu hodná". Jedná se o thriller a zatím můžu říct, že si kniha drží mé napětí. Jsem opravdu zvědavá, co se z příběhu vyklube a čím mě ještě překvapí. V novém týdnu se určitě můžete těšit na recenzi. :-)

A pak nám přišel víkend. Na sobotu jsme měli s bráchou a jeho kolegy z práce plán zajít na laser game, takže jsme se tam všichni kolem 4 hodiny sešli. Jelikož bylo včera opravdu nádherně (okolo 18 stupňů), konečně jsem vyrazila na první projížďku na skútru. Po tom co jsem jej měla minulý rok zhruba 2 měsíce na opravě, jsem se bála, že s tím bude zase nějaký problém, ale ujistila jsem se, že jezdí naprosto výborně. Konečně zase můžu brázdit ulicemi! Na tenhle čas jsem se těšila ze všeho nejvíc. :-) Abych se ještě vrátila k laser game. Měli jsme zaplacené 4 hry a tak jsme si dali 2x hru po týmech a 2x hru všichni proti všem. Samozřejmě se mi nepodařilo ani jednou vyhrát, ale i tak jsem si hru maximálně užila. Byla kopa srandy. :D 
Hráli jste někdy laser game?

Později k večeru už jsem si jen lehla s knihou. Se Šárkou z Deník jedné knihomolky, jsme si daly společné čtení s knihou Tři temné koruny. Na knihu jsme byly obě dvě velmi zvědavé a prostě nám to nedalo a musely jsme se do ní pustit. Zatím mi tedy dělá problém se do knihy začíst, ale doufám, že se to bude postupně zlepšovat. :-) Na neděli žádné speciální plány nemám, budu se balit zpátky na byt a možná si ještě s dvojčetem uděláme výlet do centra na nákupy. :-)

Mějte se tedy zatím krásně. Doufám, že jste se měli v uplynulém týdnu dobře a pokud jste zažili něco zajímavé nebo přečetli nějakou skvělou knihu, kterou byste mi rádi doporučili, určitě napište. :-)

Nový přírůstek



S pozdravem
Mrs. Jungová!

7 komentářů:

  1. To jsi měla krásný týden. Popravdě, ačkoli jsem na škole, tak mně osobně ten čas vždycky tah hrozně utíká, že sem tam vůbec nic nestíhám. Což jindy se pro změnu trochu nudím, když mám mezi přednáškami pětihodinovou pauzu. :D
    Tě obdivuji, že toho dokážeš tolik napsat k týdennímu shrnutí, protože já osobně bych toho opravdu moc neměla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, vždycky si říkám, že nemám co napsat, ale pak se mi to podaří takhle rozepsat... :D Až se sama divím, jak jsem to dokázala :D

      Vymazat
  2. A mně třeba týden ubíhá, i když chodím do školy (ale možná je střední škola už i trošku jako práce, alespoň ty praxe, co nás čekají :D).
    Tu sérii bych opravdu už měla co nejrychleji dokončit. Stále jsem se nedokopala k přečtení druhého dílu. :D Bojím se.
    Na recenzi Já už budu hodná se teda hodně těším!
    Laser game jsem popravdě nikdy nehrála, ale určitě to musí být sranda. :D
    Já v tomto týdnu dočetla Projekt Kronos... a skvělé. Nechápu, proč jsem se tomu tak dlouho vyhýbala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laser game je sranda, zvláště když tam jdeš s blázny, jako jsou bráchovi spolupracovníci. :D
      Já se ještě k Projekt Kronos nedostala... jsem asi ostuda, ale nějak na to nemám chuť. Každopádně doufám, že někdy na knihu budu mít náladu a pustím se do ní. :)

      Vymazat
  3. S tím časem, když člověk chodil do školy a teď v práci to mám úplně stejně. Čas letí jako splašený a život utíká mezi prsty :-D Jinak Tři temné koruny mě taky moc lákají, tak jsem zvědavá na názor. Tisíc kousků tebe už mám přečtené a rozhodně chci i další díly a co nejdříve :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti první díl Ohniváka líbit. Snad se ti budou líbit i další díly. ^_^

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^