středa 6. března 2019

Co mě zaujalo - březen 2019 #1


Dnes bych vám v krátkosti chtěla ukázat knihy, na které se v březnu těším. Vybrala jsem pouze 4 knihy, které mě opravdu velmi zaujali.

Originální název: Why Mummy Swears
Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Počet stran: 368

Mámino manželství prochází krizí, děti zcela zdivočely a dům vypadá jako po výbuchu. Jenom pes jí zůstává stále věrným společníkem. Jako by toho nebylo málo, máma si našla novou životní výzvu – práci pro čerstvě rozjetou firmu plnou mladých a nadějných lidí, což jí mimo jiné přináší starosti, jestli ve svých čtyřiceti dvou letech zvládne vstát ze sedacího vaku s potřebnou důstojností a zda jí projde, když si do práce obleče kalhoty připomínající tepláky. V novém prostředí se také nějak (omylem) uvedla jako svobodná večírková královna, která nemusí běhat domů za dětmi, a teď neví, jak z toho ven, aby se naprosto neznemožnila… Dokáže máma zachovat v práci zdání nezávislosti a zároveň udržovat rodinu v chodu? A najde si stále čas na příležitostný gin a tonik? Pravděpodobně ne.



Originální název: The Smoke Thieves
Žánr:  Literatura světová, Fantasy, Pro děti a mládež
Počet stran: 416

Princezna, zrádce, lovkyně a zloděj. Čtyři hrdinové mají v rukou osud světa. Čtyři národy stojí na pokraji konfliktu.  

V Brigantsku se princezna Catherine připravuje na politické manželství bez kapky lásky, které pro ni chystá její krutý a ambiciózní otec. V Calidoru touží zhrzený sluha March po pomstě knížeti, který zradil jeho lid. V Pitorii cestuje lehkomyslný Edyon od města k městu a krade přitom jednu cetku za druhou, jen pro ten závratný pocit. A na pusté Severní planině při lovu démonů utíká třináctiletá Tash o holý život. Každý je jiný, a přesto je něco spojuje. Všem osud rozdal karty, se kterými hrát nechtějí, a oni z nich musí dostat to nejlepší.  

Všechno se mění. Spojenectví se přelévají a rozpadají, staré jistoty tříští a životy našich hrdinů i všech kolem nich se obrací naruby. Jejich budoucnost je neoddělitelně propojena nepředvídatelnými vlivy magie a války. Kdo povstane a kdo padne? Komu se podaří vybojovat si své místo v životě?


Originální název: Eyeshot
Žánr:  Literatura světová, Thrillery
Počet stran: 256


Další kniha od Taylora Adamse, autora strhujícího thrilleru Není úniku, mistra příběhů o mezních situacích, napínavých v každé vteřině a dramatických až do překvapivého závěru.  Mladí manželé James a Elle Eversmanovi projíždějí Mohavskou pouští vstříc novému životu. Nečekaně se jim porouchá auto a oni uvíznou uprostřed pustiny, bez vody, mobilního signálu a jakékoli šance na záchranu.  Z více jak kilometrové vzdálenosti je drží na mušce chladnokrevný a děsivě přesný odstřelovač. James s Elle jsou uvězněni za rozbitým autem a ze všech stran je obklopuje jen otevřené prostranství. Není kam se schovat ani kam utéct a nikdo nepřichází na pomoc. Dá se tohle vůbec přežít?


Originální název: Catwoman: Soulstealer
Žánr: Literatura světová, Fantasy, Pro děti a mládež
Počet stran: 392


Po Wonder Woman a Batmanovi přichází třetí díl úspěšné série o mládí superhrdinů. Kočičí žena z pera bestsellerové Sarah J. Maasové. “ Je čas zjistit, kolik životů tahle kočka vlastně má. Selina Kyleová se po dvou letech vrací do Gothamu, ovšem tentokrát jako Catwoman. Hraje nebezpečnou hru na kočku a myš, domlouvá zvláštní spojenectví, v noci se zaplétá s Batwingem a ve dne s pekelně krásným sousedem Luciusem Foxem. Přestože si myslí, že své minulosti unikla, šeredně se mýlí. Zvládne obětovat to, co je jejímu srdci nejbližší?

 

Těšíte se na některou z výše uvedených knih? 

Na jaké knihy se těšíte v březnu vy?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

12 komentářů:

  1. Zloději dýmu a Catwoman mne hodně zaujaly a říkám si, že bych je mohla zkusit a dást si je na seznam k přečtení. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně půjdu do knihy Na dostřel. Autorova předešlá mě, až na závěr, bavila, tak jsem zvědavá, jestli se tentokrát polepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě zajímá, jestli kniha předčí "Není úniku". :-)

      Vymazat
  3. Já určitě na Lorda Johna a Válečnou smršť a taky vyjde Jenom lidé... To je asi vše :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč mama nadava vyzera ako prijemna oddychovka myslim ze je to nieco ako Proc mama pije?? Obcas nezaskodi zasmiat sa na vlastny ukor 😊😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že to bude ve stejném duchu. Přesně jak říkáš. Někdy nezaškodí se zasmát. :))

      Vymazat
  5. Všechny zde zmíněné knihy vypadají zajímavě, ale nejvíc mě zaujaly Catwomen a Proč máma nadává, snad se k nim časem dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého výběru mě zaujalo Na dostřel. Není úniku se mi líbilo opravdu hodně, takže se těším na další autorův počin :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky taky! Doufam, že se ke knize dostanu ještě v březnu:))

      Vymazat
  7. Knížky Proč máma pije a Proč máma nadává mám v plánu jednoho dne koupit mamce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se přiznám, že i když mám doma Proč máma pije, stále jsem ji nepřečetla. Když vidím, že kolegyně z práce je z ní nadšená, myslím si, že možná bude lepší si ji přečíst, až sama budu mít děti. :D Jenže kdo ví, za jak dlouho to bude. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^