neděle 3. března 2019

Ohlédnutí za týdnem [25.2.-3.3.2019] #4

 Nevím jak vám, ale mě tento týden utekl jako voda. Ani jsem si to neuvědomila a byl konec týdne. Moc jsem toho nestihla a ani jsem moc úžasných věcí nezažila, ale i tak mám pro vás pár slov, které bych s vámi chtěla sdílet. :-)

Už jsou to asi 2-3 týdny, kdy jsem se rozhodla ke koupi sonického kartáčku a tento týden mi konečně dorazil. Dostala jsem se k němu sice až v pátek, ale dočkala jsem se. Trochu jsem se prvního použití bála, ale nakonec to nebylo tak strašné. Jediným mým problémem bylo najít úhel, pod kterým si zuby čistit, aby byly fakt čisté. Skvělé na tomto kartáčku je, že vám to po určité době pípne, abyste poznali, kdy se máte přesunout na další část zubů a odpočítává to celkově dvě minuty. Poté si dávám ještě režim na vyčištění předních zubů, který trvá minutu.

Tohle ale nebyla má jediná radost. V průběhu týdne mi také dorazily knihy k recenzi, na které jsem se velmi těšila. V balíčku se nacházely dvě knihy, Poslední číslo a Skleněný les. Jelikož jsem v týdnu měla rozečtenou Šelmu, odložila jsem knihy bokem. V sobotu se mi ji ale podařilo dočíst, a tak jsem se dnes pustila do thilleru Skleněný les od Cynthia Swanson. Nemám od knihy nějaká velká očekávání a jsem zvědavá, jak moc se mi bude líbit. Po dočtení bych se ráda pustila do Posledního čísla. Na knihu Šelma už pomalu zpracovávám recenzi, takže ji můžete v průběhu týdne očekávat. :-)


I v tomhle týdnu jsem pokračovala ve cvičení. Měla jsem sice problém s některými cviky, když jsem 3 týdny necvičila, ale pomalu se do toho zase dostávám. Zařadila jsem do cvičení i 30 minutové HIIT kardio, takže už pravidelně místo 4 týdně cvičím 5x. O víkendu jsem jela domů na baráček, kde jsem se po dlouhé době setkala se svojí cvičící podložkou, která mi na bytě stále chybí. Naštěstí zde máme koberec, takže se obejdu i bez ní.

Co nás tento víkend s bratrem neminulo, bylo koupání našeho pejska. Už to je nějaká doba, co jsme ji koupali a řekli jsme si, že se do toho dnes pustíme. Samozřejmě to probíhalo úplně stejně jako minule. Rousí prostě vodu nemá ráda a při každém koupání nás vysloveně nesnáší. A to jsem si myslela, že labradoři mají vodu ráda. Jde vidět, že Rousí je prostě svá a není jako ostatní. :D Podařilo se mi natočit i roztomilé video, jak odmítá jít do vany. Pokud se mi jej podaří dobře sestříhat, nahraji ho na YT a nasdílím na FB blogu. :-)

Když pominu to, že jsem byla v týdnu v práci a po práci buď četla nebo koukala na telku nebo si vařila obědy do práce, víkend byl přeci jen o něco akčnější. Dokonce jsem si nafotila i fotky pro článek, který bych vám chtěla v blízké době zveřejnit. Jedná se o článek na téma funko pop figurky. Kvůli pořízení fotek jsem vyrazila i ven. Nejsem nějak skvělý fotograf, ale focení mě baví a doufám, že se vám článek bude líbit. :)

O víkendu se mi podařilo sepsat pár článků dopředu, takže se určitě máte na co těšit. Doufám, že se mi do konce týdne podaří přečíst i Skleněný les, abych vám o dalším víkendu mohla napsat recenzi. Co bych také ráda zmínila. Příští víkend v sobotu jedu do Prahy na sraz Humbook blogerů. Jsem na něj velmi zvědavá a těším se, jak se seznámím s novými lidmi. Pokud se také chystáte, určitě mi dejte vědět, ať vím, koho vyhlížet. :))

Přečtené knihy v tomto týdnu: Prokletá krev, Šelma

Peličky z práce

č.1
Klient: "Dobrý den, chci se zeptat, potřebuju vložit půl mega na účet. Jak to mám udělat?"
Operátorka: "Do vkladového bankomatu to asi dávat nebudete, takže jedině na pokladu."
Klient: "No, jenomže oni s tím dělají hrozné opičky. Když donesu tolik peněz, tak chcou dokládat původ peněz."
Operátorka: "No to ano, to budou chtít."
Klient: "Doprdele, tak kolik můžu vložit bez toho, abych musela dokládat původ peněz?"

č.2
Operátorka: "Aha, takže máte osobní nebo podnikatelský účet?"
Klient: "Spotřebitelský."
Operátorka: "Spotřebitelský je úvěr, ne účet."

Jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli vy? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. HIIT cvičení bych taky chtěla zkusit, ale zatím se stále držím Jillian Michaels. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem podle ní chvíli cvičila, ale nakonec mě přestala bavit ta jednotvarnost v cvičení xD tak jsem nakonec hledala něco ruznorodejsiho. Ale HIIT rozhodně doporučuji, je to krátké, ale intenzivní cvičení:))

      Vymazat
  2. Jo tak moje Maggie taky nesnáší sprchu. Vždycky na mě hledí a když ji vytáhnu, tak chytá amok, dokud je mokrá. Ale být voda venku (kaluž, potok, jezírko...), tak z toho ji málem nedostanu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň, že má ráda ty kaluže. Naše Rousi nemá ráda ani to :D přemýšlím, jestli se nenarodil do špatného těla :D naopak kočka vodu miluje. Si to asi prohodili. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^