čtvrtek 1. listopadu 2018

Halloweenský knižní hop - SOUTĚŽ


Přiznám se, já jsem ve všem vždy tak trochu opozděná a je to tak i s touhle soutěží. Mrzí mě, že jsem nestihla vyhlásit soutěž včera, každopádně se na tom nic nemění, článek je tu a vy si můžete zasoutěžit o knihy! :-)
Letošní knižní hop pořádá Vendea a zapojilo se do něj celkem 12 blogerů, takže celkově můžete vyhrát 12 soutěží
A o co se bude u mě soutěžit?



Dlouho jsem přemýšlela jakou knihu bych mohla do soutěže vybrat, nakonec jsem zvolila tu formu, kde si výherce vybere knihu dle vlastního výběru do 350 korun. :-) A by toho nebylo málo, dostane k tomu ještě jednu knihu jako překvapení!

Pravidla soutěže:
  • Knižní hop trvá od 1.11. do 11.11.2018
  • Soutěže se mohou zůčastnit pouze ti, kteří mají doručovací adresu ČR
  • Vyplnit formulář
  • Po ukončení soutěže bude výherce vyhlášen zde na blogu a následně také kontaktován na emailovou adresu, kterou uvede ve formuláři. Pokud daný člověk neodpoví do 48h, budu nucena losovat nového výherce. 
  • Losování proběhne formou losování náhodného čísla, které vám, dle pořadí vyplnění formuláře, bude dáno, pomocí online generátoru.
  • Výhru do soutěže zpostředkovává autorka blogu Mrs. jungová


Zde můžete soutěžit u dalších blogerů:

1 komentář:

  1. Taky jsem zvažovala, že dám volný výběr jako odměnu, případně poukázku, ale nakonec jsem vybrala nějaké knížky ze své knihovničky, které by si mohly získat nového majitele. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^