neděle 4. listopadu 2018

Call-it-what-you-want - ŘÍJEN 2018



Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.

Minulý měsíc se mi podařilo přečíst celkem 8 knih, tenhle měsíc jsem se zase přiblížila ke svým 5 knihám za měsíc. S každým dalším měsícem mi přijde těžší a těžší vybírat ty správné animace, abych pořád nevybírala ty stejné. Každopádně říjen je za námi tak se pojďme podívat jaké knihy jsem tedy přečetla. :-)




Devět dní (po dočtení)



Artemis (po dočtení)


Cinder & Ella (po dočtení)


Prohnilé království (po dočtení)
 

Milá Bridget, chci tě (během čtení)


 Četli jste některou ze zmíněných knih? :-)
Kolik knih jste za říjen přečetli vy?



S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Artemis, tu musím koupit příteli k Vánocům, díky za připomenutí. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že jsem Milá Bridget, chci tě už někde viděla, ale nevím kde. A vím, že jsem teda nad tou obálkou dost povytáhla obočí s tím, že to nebude moc zajímavé. Jaké to bylo tedy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě :D myslím si, že to není pro každého, člověk na to musí mít opravdu náladu nebo mít tenhle typ příběhů rád, aby se mu to líbilo. Já to hodnotila 3*, asi na takové jednoduchoé příběhy moc nejsem. Ale byla to fajn vtipná oddechovka :D
      Chtěla jsem na knihu sepsat recenzi, ale po dočtení jsem se k tomu nedostala a teď už mám plnou hlavu Chrise Cartera, že bych se asi myšlenkami nedokázala vrátit k Milá Bridget, chci tě. :D :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^