sobota 10. listopadu 2018

UNBOXING #34


Plánovala jsem zveřejnit pouze jeden unboxingový balíček, ale včera mi dorazil ještě jeden neplánovaný balíček a díky tomu bude dnešní článek o něco bohatší. Také vám zde chci ukázat 3 knihy, které jsem si v týdnu pořídila. :-)



Jelikož probíhal unboxing knížek na Instagramu, zapomněla jsem vyfotit zabalené balíčky, takže tu mám pro vás rovnou fotky knih, které se v nich nacházely.

Jako první jsem se pustila do rozbalování balíku, který jsem si sama objednala. Nacházely se v něm dvě knihy, jedna taková trochu objemnější. Jak můžete vidět na obrázku níže, nacházela se tam kniha "Jak se točí Cizinka" od Tary Bennett.
Na stránkách knihydobrovsky.cz jsem objevila tuhle knihu za krásných 120 korun, proto jsem neváhala a hned v práci udělala objednáku a k tomu jsem přihodila ještě jednu knihu.


Tou byla "Se záští" od Eileen Cook. Kniha byla ze nějakých 59 korun. Thillery jsem si v poslední době hodně oblíbila a tak jsem ani na chvíli nezaváhala a knihu hodila do košíku.


 V druhém balíčku se nacházely dvě knihy na recenzi, které jsem si myslela, že už mi ani nikdy nedorazí. Každopádně knihy jsou tu a já se na ně opravdu hodně těším!
První kniha "Ráj mrtvých dětí" od Roaxann Hill má být detektivka, kterými momentálně doslova žiji. Pokud tedy na chvíli neodskočím k nějaké YA.


Druhou knihou na recenzi je "Zero" od Marce Elsberga. Jeho předchozí knihu Blackout jsem si doslovala zamilovala a jsem zvědavá jak moc skvělá bude jeho druhá kniha. Je pro mě velké dilema se teď rozhodnout, do které knihy se pustit jako první.


To už je k recenzním výtiskům vše. Včera se u nás otevíral nově opravený Obchodní dům a tak jsem se tam rozhodla podívat. Nemohla jsem minout ani novou prodejnu Knihy Dobrovsky. Když už jsem si pořídila tu klubovou kartičku. Myslela jsem si, že se mi aspoň načtou body do té klubové kartičky, každopádně v době slev prý kartičku nepřijímají. Ale i tak jsem si nakonec odnesla aspoň jednu knihu a tou byla "Šťastně až navěky" od Kelly Oram. :-)


Další knihy jsem si pořídila do čtečky (když už jsem si ji koupila). Sice v poslední době holduji spíše detektivkami a thillery, ale i tak jsem si řekla, že si pořídím hodně opěvovanou "Kletbu vítězů" od Marie Rutkoski. 
 

 A k tomu jsem si ještě pořídila knihu, kterou bych ráda zařadila do vánoční četby "Vánoce v Paříži" od Mandy Baggot. Už si pomalu dělám seznam, který bych tu ráda později zveřejnila, jako tipy na vánoční čtení. :-)


Četli jste některou ze zmíněných knih? Nebo se na některou teprve chystáte? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Pruvodce Cizinkou je opravdu krasny, zvlast pokud jsi fanynka, tak budes nadsena :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto pěkné knihy. Vůbec se ti nedivím, že máš dilema s výběrem, taky bych jej měla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráj mrtvých dětí mi taky od Dobrovského dorazil (a pak ještě něco navíc). Jsem na knihy zvědavá. Se záští jsem četla už hodně dávno, ale příběh se mi líbil. Tak ať se líbí a budu zvědavá na recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Na knihu Jak se točí Cizinka jsem loni psala recenzi a je to opravdu skvělá publikace. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^