čtvrtek 23. srpna 2018

UNBOXING #31


Dnes mi dorazil snad nejmenší knižní balíček, jaký jsem kdy viděla. A to doslova.
Zhruba před dvěma týdny mě oslovila paní Baráthová ze společnosti GetFound s.r.o. a nabídla mi spolupráci formou zrecenzování knihy. A právě tahle kniha mi dnes dorazila! :-)


Ještě než jsem spolupráci odsouhlasila, prošla jsem si webové stránky, kde byla prezentace knihy NEdieta jejíž autorem je pan Jan Kosek. Kniha je z oblasti zdravého životního stylu a už kvůli tomu mě hodně zaujala a řekla jsem si. Proč do toho nejít?
Druhým přesvědčením bylo to, že mě zaujala webová prezentace knihy a tak nějak ve mě nahlodala myšlenku, opravdu je kousání tak důležité? A přesně o tomhle kniha je. Všechna její pozornost je věnována kousání - jak teorie, tak i praxe. 


Mám v plánu projít knihu celou. Praxi je věnováno 21 dnů, takže od zítřka za 21 dnů, bych ráda napsala recenzi na tuhle knihu a předala vám tak moji zkušenost s ní. :-) Na IG můžete sledovat jak budu denně postupovat! :) @mrs.jungova

Slyšeli jste už o knize? Jak na vás působí? 
Určitě budu ráda když mi dáte vědět do komentáře. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

1 komentář:

  1. O knize jsem ještě neslyšela. Vypadá dobře a hodně mě zajímá co za těch 21 dní budeš říkat. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^