úterý 27. března 2018

UNBOXING #27

V tomhle měsíci a možná i na delší dobu, je tohle poslední unboxing v dohledné době. Za měsíc mě čeká zkouškové a následně státnice, takže to tu opět moc "živé" nebude.
Po státnicích to zase bude lepší a navíc se už brzy můžete těšit na vyhlášení soutěže, která stále probíhá (do 8.4.). 

Dorazila mi poslední kniha, kterou jsem od nakladatelství Omega dostala na recenzi. Bohužel kvůli učení a jiným projektům do školy, nemám tolik času na čtení, ale doufám, že se mi knihu podaří přečíst před státnicemi, abych pak už měla opravdu klid na učení a nemusela myslet na knižní resty.

Dorazila mi kniha "Nezapomeň", jehož autorem je Val Emmich.
Kniha mě zaujala svou anotací a tak se těším, až se do knihy naplno začtu. Zatím jsem pouze na 30 straně, ale už teď jsem zvědavá, jak se příběh nakonec vyvine.


Láká vás tahle kniha k přečtení? Nebo už jste ji stihli přečíst? Budu ráda když se podělíte o své názory a dojmy. :-)


S pozdravem,
Mrs. Jungová

4 komentáře:

  1. Priznám sa, že o knihe počujem prvýkrát, každopádne vyzerá dobre :-) Uži si čítanie a dúfam, že sa ti bude páčiť.

    OdpovědětVymazat
  2. omega ma ted fakt hooodne knih, je tezke si vybirat... ja ted cetla Neplakej... a rozhodne se tesim na Cizinku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si čtení. :) A z nedostatku času si nic nedělej, já jsem na tom úplně stejně.... musíme jen doufat, že bude lépe. :))

    OdpovědětVymazat
  4. O knížce jsem neslyšela, tak snad se ti bude líbit. :) Taky nemám moc času, je to děs. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^