pondělí 29. srpna 2016

Blogové narozeniny!

Společně s mými dnešními narozeninami (24) slaví i blog své narozeniny a to krásné tři roky!
Popravdě tomu nemohu uvěřit, že už jsou to tři roky, ten čas opravdu hodně letí. 

Nemám v plánu dělat nějaké speciální shrnutí a ohlédnutí za celým rokem. Přibylo zde hodně článků, jak recenzí tak i unboxingů a všeho možného. Přijde mi, že tenhle rok a předchozí půl rok roku 2015, jsem se konečně blogu věnovala tak, jak jsem chtěla a už to nebylo jen přidávání článků jednou nebo dvakrát za měsíc. Takže jsem na sebe pyšná, že mě blogování za ten čas neomrzelo - právě naopak, začalo mě to bavit více, samozřejmě díky vám a vaší odezvě v komentářích :)

Ne že bych se chtěla chlubit, ale aspoň aby zde v článečku byla nějaká ta fotka... vám chci ukázat dárečky, které jsem dostala od milých kamarádů, i když jsem jim říkala, že opravdu nic nechci. Ale samozřejmě i tak mě to hodně potěšilo, protože jsem vůbec nic z toho nečekala.









Bonboniéru jsme dostali napůl s bráchou, která už je napůl pryč xD
V obálce se skrývá poukaz na jakoukoliv knihu, který mám v plánu co nejdříve použít :3
Omalovánky pro dospělé + pastelky *.* 
Diář do školy:)
A nakonec kniha od Jojo Moyesové - Jeden plus jedna:) A mám konečně kompletní sbírku ^^

Mám v plánu příští měsíc (září) uspořádat soutěž, která bude spojena s blogovými narozeninami, takže se určitě máte na co těšit :)

To je pro dnešek vše a v příštích dnech se můžete konečně těšit na recenzi knihy "Bez šance" :-)

S pozdravem Mrs. Jungová!

2 komentáře:

  1. Gratuluji k oběma narozeninám :)
    Dárečky jsou opravdu krásné. Jeden plus jedna jsem četla a líbilo se mi to, takže věřím, že i ty budeš z knihy nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^