úterý 23. srpna 2016

Knižní přírůstky: Srpen 2016 #3


Už je to opět dlouho, co jsem publikovala podobný článek, ale konečně se zase sešlo více knih než jen jedna za měsíc a proto jsem se rozhodla po dvou měsících tuhle rubriku oprášit :-)



Jak všichni určitě víte, v Tescu byly velké slevy a když tam člověk ještě k tomu pracuje a to rovnou v oddělení, kde se věnujeme i knihám, tak se k vám tahle novinka dostane ještě dříve, než jdou knihy na obchod. Jediným mínusem je, že v každém Tescu byly vystaveny jiné knihy (a já zase nejsem takový šílenec, abych všechny objížděla a tak jsem se spokojila s našimi knihami:) ).

A tak jsem jako první popadla knihu od Jojo Moyesové. Chtěla jsem si vzít i Jeden plus jedna, ale jelikož tam byly krásné paperbacky, rozhodla jsem se, že si vezmu právě ten a budu doplňovat kolekci v téhle verzi.
"Poslední dopis od tvé lásky" 


Dále jsem ukořistila "Bez šance" od Neal Shusterman. Dlouho jsem si přála si tuhle knihu přečíst a konečně se mi poštěstilo *.* Už ji mám dokonce i za sebou, takže se můžete těšit na recenzi :) 


A jako poslední jsem si vybrala "After - Polibek" od Anna Todd. U téhle knihy mě vždycky odrazovala cena, ale za krásných 170,- už jsem si řekla, že bych si ji mohla pořídit a tak ji mám konečně doma:)


Po nákupech v Tescu mi to nedalo a chtěla jsem si doplnit sbírku od Jojo Moyesové a tak se i stalo a pořídila jsem si "Než jsem tě poznala" a "Stříbrná zátoka". I tyhle dvě knihy už mám přečtené a můžete si na ně zde přečíst recenzi.



V sobotu jsem navštívila knihkupectví a i zde padla jedna kniha, kterou jsem si odnesla domů a to "Nedej se" od Rainbow Rowell.


A poslední knihou je "Kronika rodu Nedbálkových", kterou čtu zatím ve volných chvílích, jelikož to není obyčejná kniha, ale zajímavosti o rodině Nedbálkových. Určitě na ni bude brzy recenze.
Je to recenzní výtisk od nakladatelství Monument.


Četli jste některou z knih? Nebo se na některou z nich teprve chystáte? :-)

2 komentáře:

  1. Krásné přírůstky! :)
    V Tescu jsem také tři knihy ulovila- těm cenám nešlo odolat :3
    Na JoJo a Nedej se se v co nejbližší době chystám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^