neděle 6. září 2015

Knižní výpis: Srpen 2015



Tenhle měsíc na mě už konečně čekali knížky, které jsem si koupila přes internet a opravdu moc jsem se na ně těšila. Hned ze začátku jsem otevřela knihu od Kierry Cass a to druhý díl Selekce - Elita. Jak už jsem psala ve své recenzi, druhý díl se mi líbil mnohem více než první díl a nemůžu se dočkat posledního dílu který má vyjít teď v září. Nevím jestli lituji, ale vím, že mě moc mrzí, že si nebudu moci pořídit celou kolekci s krásnou "krabičkou" do které jsou knihy zasazeny *_* ... no.. jdeme dál!




Jako druhou knihu jsem přečetla Losing It od Cory Carmackové. I od ní se mi knížka líbila a byla jsem z ní nadšená, až tedy na jeden fakt, že jsem zjevně dostala vadný kus a bylo tam moc chyb, skoro v každé kapitole... ale s tím asi nic neudělám, srazilo to dojem knihy, ale příběh byl skvělý :)

Mysterium Tremendum byla třetí knížka co se mi dostala do ruky. Tu jsem vyhrála v knižním hopu a i když jsem ji v polovině chtěla zaklapnout a už ji nedočíst... nakonec jsem se překonala a dočetla ji. A udělala jsem dobře, protože konec změnil úplně všechno a změnil tak i můj pohled na celý příběh.. i když jsem ho ke konci asi moc nepochopila...i když se teď snažím k tomu zpětně v myšlenkách vrátit.

Měsíc jsem zakončila knihou Malé sladké lži - 2. díl L.A. Candy od Lauren Conrad. Stejně jako první díl, i ten druhý byl skvělý, měl něco do sebe. Člověk se jak pobavil, tak mu bylo i hlavních hrdinek líto a občas si i možná klepal na čelo. I přes to jsem si tuhle sérii oblíbila a nemůžu se dočkat až se mi dostane do rukou poslední díl a celé se to zakončí - samozřejmě v dobrém, doufám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^