sobota 29. srpna 2015

A jsem zas o rok starší

Tenhle rok utekl opravdu hodně rychle. Byl částečně i hodně důležitý. Čekala mě maturita, kterou jsem nakonec zvládla lépe než jsem si myslela a přijímačky na vysokou taky vyšly dobře i když až teprve tam se uvidí, jestli to vůbec budu zvládat a nebo ne.
Rousinka zároveň oslavila druhý rok a musím říct, že stále vypadá jako miminko :D

Také se už konečně o prázdninách rozjela stavba baráku, do kterého se v březnu budeme stěhovat, takže se opravdu moc těším, že si konečně budu moct číst knížky i venku na zahradě. ^^
Tady můžete nahlédnout jak stavba probíhá.


Dnes taktéž slavím 23 narozeniny, ale stále si připadám jakoby mi bylo nanejvýš 19 a rozhodně ne 23. Měla jsem jinou představu dnešního dne, ale člověk nikdy nemůže dostat to co si opravdu přeje a tak jsem dnešní den strávila s bráchou na nákupech v knihkupectví a oblečení. Oba jsme si konečně koupili nové sluneční brýle XD trochu pozdě, ale nevadí, svítit určitě ještě bude :D
A knížky jsem nakonec dostala od bráchy k narozeninám a to "Pod nekonečnou oblohou" od Veronica Rossi a "Eleanor a Park" od Rainbow Rowellové. Na Eleanor se opravdu moc těším, takže to bude první knížka na kterou se vrhnu až konečně dočtu ten Pád od Maya Banks. Musím podotknout že sexuální scény někdy už přeskakuji, jelikož je to furt to samé a někdy až dost... nepěkné a moc detailní, což podle mě ani být nemuselo a tak se více soustřeďuji na vedlejší děj mimo sexu. A objevila jsem další odlišnost od 50 odstínů šedi - Mie se líbí drsné sexuální hrátky a chce jich víc a víc... zatím.. kdo ví co bude potom .__. XD
"Pod nekonečnou oblohou" určitě bude taky skvělá knížka, když má tak dobré hodnocení a doufám teda že mě nezklame ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^