středa 27. listopadu 2019

První opravdový polibek - Kasie West [RECENZE]

Originální název: Fame, Fate, and the First Kiss
Žánr: Pro děti a mládež, Dívčí romány
Rok vydání: 2019, vydání v originálu 2019
Počet stran: 328
Vydavatelství: CooBoo


"Lacey odjakživa snila o tom, že bude hrát ve filmu. Ale rozhodně si nepředstavovala, že její velký průlom na filmovém poli přijde ve stejnou dobu jako maturita. A i maturita bledne v porovnání s tím, že se musí vypořádat s Donavanem, který se dá popsat dvěma slovy: noční můra. Lacey se tak snaží nějak ustát vzkvétající kariéru, sabotáž přímo na place a taky románek s tím nejnepravděpodobnějším hlavním hrdinou. A rychle zjistí, že někdy se ty nejlepší příběhy odehrají, když se člověk odchýlí od scénáře."






Hlavní hrdinka Lacey se nachází na začátku své herecké kariéry. Na konkurzu filmu Tanec mezi hroby dostala roli "zombie přítelkyně" a hlavní roli mužské postavy obsadil populární herec Grant (příjmení jsem zapomněla), který u svých fanoušků hodně klesl, díky jedné negativní recenzi na jeho poslední film. Ta recenze se mezi jeho fanoušky rozlezla jako mor, který nešel nijak zastavit.

Lacey doufá, že po tomto filmu se její herecká kariéra rozjede a světoznámí režiséři se o ni budou prát. Jenže v plném soustředění jí brání škola. Otec ji neustále nutí do učení a domácích úkolů. Velkým překvapením pro ni je, když jednoho dne ve svém karavanu (ano i takhle malá hvězda má svůj vlastní karavan. :O) najde sedět kluka, který ji má údajně doučovat a dohlížet na to, aby dělala domácí úkoly včas.

Jak má ale stíhat trénovat své scény a ještě se k tomu učit? Navíc jí začíná dělat problém se "zamilovat" do svého hereckého kolegy, který ve filmu hraje jejího přítele.

Lacey se snaží najít svou starou jiskru, kterou momentálně postrádá. Pomoc nachází u svého doučovacího kolegy Donovana, který je ochotný jí pomoci s čímkoliv, když slíbí, že si později udělá úkoly.

Jako na potvoru ale Lacey zjišťuje, že Donovan není tak špatný a otravný, jak se jí při jejich prvním setkání zdálo.

Kasie West je autorka u které čtenář ví, co od ní může očekávat. Její příběhy nikdy nekončí špatně a tenhle není výjimkou. Kasie píše lehké romantické příběhy. Její knihy se čtou úplně samy a i když jsou všechny na jedno brdo, každá z nich má své kouzlo.

Stránky téhle knihy mi doslova mizely pod prsty. K rychlému čtení také hodně napomáhaly krátké kapitoly. Před začátkem každé kapitoly je i úryvek ze scénáře filmu Tanec mezi hroby - jedná se o scénu, kterou pak herci natáčí.

Navíc, pokud jste fanoušky zombie filmů/seriálů/knih, tak vás určitě potěší, že hlavní hrdinka zrovna natáčí tenhle druh filmu. I když podle toho, jak je film popisován, moc bych se při něj nebála, více méně by mi přišel spíš vtipný. :D

Pokud zrovna hledáte nějakou knihu s romantickým nádechem, která vás rozhodně nezklame svým koncem, doporučuji si První opravdový polibek přečíst. :-)

Nakonec bych se vás chtěla zeptat, která obálka se vám víc líbí? Naše nebo zahraniční? Za sebe musím říct, že mě se hodně líbí ta originální obálka, ale na druhou stranu, ta naše zase ukazuje o čem příběh pojednává. Takže to vidím tak 50 na 50 z mé strany.

 

Zahraniční obálky:

Hodnocení:


 Četli jste knihu "První opravdový polibek" nebo se na ni teprve chystáte?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Ta zahraniční obálka vypadá dobře, ale já jsem spíše pro tu naši. Přijde mi k tomu taková milejší. :D
    Jinak připisuji si další knihu na seznam. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, navíc opravdu vystihuje příběh knihy, ne jak zahraniční obálka. :)

      Vymazat
  2. Mě se víc líbí naše obálka, více se k tématu hodí a navíc moc nemusím lidské postavy na obalech.. :)
    Zaujala jsi mě, příběh z filmového prostředí jsem ještě nečetla a tohle vypadá na milou, příjemnou oddechovou knihu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mi podařilo tě na ni nalákat. Věřím, že po přečtení nebudeš litovat. :))

      Vymazat
  3. Moc pěkná recenze :) Na knihu se chystám, celkově mám knihy od Kasie West ráda,jsou to skvělé oddechovky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^