úterý 24. září 2019

Ohlédnutí za týdnem [16.9.-22.9.2019] #32

Trochu jsem se s týdenném shrnutím opozdila, ale nevadí. Žádné zásadní novinky, které byste museli vědět přesně v neděli, vám nenesu. Pouze čtecí a životní update. :-)

Týden opět utekl jako voda. Spousta práce i nepráce. Pomalu zapomínám i fotit fotky, takže když se chci zpětně podívat, co jsem který den dělala, mám smůlu, protože fotky nemám. Každopádně v pondělí jsem si objednávala nové fitness hodinky, jelikož s těmi starými už jsem nebyla spokojená a taky došla má první výplata z nové práce, se kterou jsem byla nadmíru spokojená, a tak jsem si koupila Garmin vivoactive 3 rose gold

V úterý už jsem si je mohla vyzvednout na prodejně, takže jsem je hned ten den vyzkoušela se cvičením. Konečně můžu říct, že ty hodinky umí to co chci a počítají všechno co jsem si přála u předchozích hodinek. Navíc vzhledově jsou také krásné. Už je to přesně týden co je mám, cvičím s nimi téměř každý den a nabíjela jsem je 1x. Takže to vychází, že se budou muset nabíjet 1x týdně. Což mi nevadí, hlavně že to umí to co chci. :)
V ten samý den mi dorazil ještě jeden balíček, ve kterém byly dvě funko figurgy ze hry Overwatch. S přítelem a bráchou jsme velkými fanoušky a musím říct, že hra je super na odreagování (přeci jen tam střílíte, zabíjíte soupeře).  Na fotce můžete mrknout, na naši momentální sbírku figurek k OW.

Ve středu mi dorazil balíček, kde mi Katka z Knihy Dobrovský poslala knížky na recenzi, za což jí ještě jednou mnohokrát děkuji. Jednu knihu se mi i během víkendu podařilo přečíst. Jednalo se o knihy Tajemství sídla Craven Manor a Jsme poslední. Obě knihy jsem si vybrala na základě anotace, která mě na ně hodně nalákala. U té první knihy to byla tutovka, jelikož první knihu od Darcy Coates jsem četla nedávno a velmi se mi líbila. :-)

Co se týče ostatních dnů, v práci toho bylo opravdu dost, takže jsem byla ráda, když jsem se dostala kolem 4 domů a pak si zacvičila/četla/koukala na Stranger things. Což mi připomíná, s přítelem jsme u posledního dílu 2 série a jsem opravdu hodně zvědavá, jak se bude vyvíjet 3 série. Nebudu lhát, seriál mě neskutečně nadchl a znovu se podivuji nad tím, jak jsem mohla odmítat doporučení na něj. No čas vzít zpátky nemohu a asi je dobře, že jsme se pustili do seriálu nyní, aspoň můžeme koukat rovnou na všechny 3 série. Jenže pak bude utrpení čekat na sérii 4...

Nevím, jak je to u vás, ale mě už přestává bavit vymýšlet obědy na víkendy a tak jsem si udělala napůl zdravý a napůl nezdravý oběd. :D A cože to znamená? Smažený sýr se zeleninou. Nikdy mě nenapadlo udělat takovou kombinaci, ale doma byla hromada zeleniny a měla jsem koupený sýr... tak proč ne, žejo. Můžu ale potvrdit, že to nebylo tak špatný, navíc sýr je dost sytý, takže mě to i tak zasytilo na celé odpoledne.

Během týdne jsem dočítala Solarise, který u mě nakonec dopadl katastrofálně. Knize jsem dala 2,5 hvězdičky. Bohužel tohle nebylo nic pro mě a myslím, že v mém seznamu přečtených knih za tento rok, je to zatím nejhůře hodnocená kniha. Po dočtení Solarise jsem se pustila do Furybornu, který mi také dorazil v rámci knižní štafety. Ten už se mi líbí o něco víc a lepíky mi jen mizí pod prsty. Už se musím krotit, jinak mi při nějaké scéně budou scházet.

V sobotu ráno jsem se také pustila do knihy Tajemství sídla Craven Manor. Tu jsem pak v neděli odpoledne dočetla. Dala jsem jí 4,7 hvězdičky a během týdne bych ráda zveřejnila recenzi i na blogu. :-)

Jinak doufám, že se máte hezky. U nás je počasí na dvě věci. Pamatuji si, že ještě minulý rok bylo v září kolem 30 stupňů, jelikož mám fotky, jak jsem se po práci koupala v bazénu (a to bych určitě při 18 stupních nedělala. :D) Určitě mi napište co jste v týdnu přečetli vy, ráda se inspiruji. :))

S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Na Strange Things se chystám, ale nakonec jsem začala jiný seriál, a to Black Mirror a jako ty témata, kde ukazují, co by se v budoucnosti mohlo stát, jsou dost zajímavá. :)
    Jinak s počasím je to i zde stejné, ačkoli tu pár dní bylo teplo a slunečno. I tak je zima. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže zatím se ti Black Mirror líbí? :) My nad tím s přítelem uvažujeme až dokoukáme ST. :)

      Vymazat
    2. Jakožto jsem zatím u 2. série a líbí se mi to. Je to dobrý seriál. :)

      Vymazat
  2. Hodinky vypadají moc pěkně. Ale já necvičím a ani nebudu a navíc v práci bych to hned zničila. Hru neznám, ale začínám se k tomuto trendu vracet. Zjistila jsem, že po několika letech bez her, mi to docela schází. V Tomb Raideru jsem se zasekla, Medal of honor mám dohráno a teď bojuji u Oriho, začíná to být těžké. A možná se vrátím i ke Strongholdu, u toho můžu dělat i další věci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla tenhle týden veliké čtecí plány, chtěla jsem dočíst Zlodějku knih, Mechanický pomeranč a Úvod do práv (všechno v němčině. :D) Nakonec jsem nedočetla nic a vlastně jsem ve čtení ani moc nepokročila, vůbec jsem na to neměla náladu. Místo toho jsem hodně hrála na xboxu Spyra. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^