neděle 24. února 2019

Ohlédnutí za týdnem [18.-24.2.2019] #3

V tomto týdnu se nestalo moc závratných událostí, ale i tak bych vám chtěla pár slov říci. Nejen to, jak to vypadá s mou nemocí, ale taky jakou pěknou vystavu jsme s přítelem navšívili. :-)



Ze začátku týdne to nevypadalo, že by mě nemoc chtěla opustit, ale jak se týden blížil ke konci, udělalo se mi natolik dobře, že jsem se v sobotu pustila do cvičení. Ani nevíte, jakou jsem měla radost, že jsem se mohla plně pustit do cvičení. Měsíc únor sice končí, ale i tak se pouštím do 3 měsíce výzvy od Péti Elblové. Tři týdny necvičení se na mě podepsali tak, že jsem ani 30 minut nebyla schopná skoro udýchat. Nakonec jsem to ale zvládla.
Bohužel, přítel se rozhodl, že bude dělat palačinky, a tak mi to cvičení bylo prd platný. Hhh. Nakonec jsme se tedy na večeři nacpali palačinkami. No taky proč ne, že? :D

A aby toho nebylo málo, odpoledne po obědě jsme měli v Poe Poe ve Zlíně wafli s banánem, šlehačkou a nuttelou. Ano mega kalorická bomba. Pokud se teď ptáte, proč tohle jím, když vlastně cvičím. Tak já vám odpovím, proč ne? To, že cvičím neznamená, že se chci omezovat v jídle. Je dost těžké, když mám přítele, co miluje sladké a on má bohužel tu výhodu, že po tom nepřibírá. :D Takhle s ním aspoň můžu trochu držet krok.

V sobotu dopoledne jsme byly na velmi pěkné výstavě RC modelů. Nejsem toho moc velký fanoušek, ale přítel z toho měl radost. Pokud se tady nějaký fanoušek nachází, tak určitě doporučuji výstavu navštívit. Nachází se ve Zlínském zámku. K vidění zde byly plně funkční modely. I ty, které měly umístění v soutěžích na 1-3.místech. Byla zde možnost i sledovat televizi, kde byl záznam z nějaké soutěže. Co bych také ráda zmínila, celou výstavu měl na starosti jeden velmi milý pán, který byl do toho očividně hodně zapálený. :-)

A co jsem v tomto týdnu přečetla? Podařilo se mi dočíst pouze "Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le". Na knihu chystám recenzi a doufám, že se mi podaří zveřejnit ještě dnes. Potom jsem trochu pokročila v knize Prokletá krev. Zatím mám z knihy velmi rozporuplné pocity. Chvíli mě kniha baví, ale v další chvíli mě zase nudí. Nevím, čím to je. Možná kvůli tomu, že se tam mísí tolik témat, na kterých je kniha založena... Pokud jste knihu četli, jak jste ji vnímali vy? Líbila se vám?

V tomto týdnu bych ráda Prokletou krev dočetla a pustila se do další knihy. Pořád přemýšlím, do které bych se měla pustit. Vybírám mezi Šelmou od Andrewa Mayne anebo Dívkou v ledu od Roberta Bryndzy. Co myslíte? Jakou knihu mi více doporučíte? :-)

Peličky z práce

č.1
Klient: "Dobrý den, mohl bych mluvit s paní *****?"
Operátorka: "Paní ***** je na obědě. Potřebujete s něčím pomoci?"
Klient: "Ne. Já ted stojím před pobočkou. Nevíte kam šla na oběd? Zašel bych za ní."

č.2
Operátorka: "Mohu poprosit o vaše rodné číslo?"
Klient: "Já nemám rodné číslo." (klientka byla českého původu)
Operátorka: "Určitě máte, podívejte se do občanky, tam jej máte uvedené."
Klient: "Držím v ruce nějaký režijní průkaz, to je ono?"

Fotky z výstavy

Pár fotek na ukázku. :-)






Jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli vy? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Ta výstava vypadá moc dobře a tedy krásné fotky. :) Myslím, že s výběrem bych na tom byla stejně jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  2. s palacinkami jsi mi ted udelala hrozny chute, asi si budu muset nejaky udelat... a vystava vypada luxusne, to bych taky chtela videt :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s vypětím všech sil dočítala Bratry Karamazovy a Harry Potter und der Gefangene von Askaban. Obojí bylo krásné, jak jinak, ale celkem náročné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^