sobota 1. prosince 2018

UNBOXING #35


Tentokrát se mi na poště sešli hned tři balíky. Dva pro mě a jeden pro výherce soutěže z Halloweenského knižního hopu. V unboxingu vám tedy ukážu pouze dva z nich. :-)
Dohromady se mi tedy sešlo 5 knih.


Balíček, který vidíte nahoře, je výhra z Halloweenského knižního hopu. Podařilo se mi vyhrát u Zvědavého pejska.
A kniha, kterou jsem vyhrála je "Cukrová panenka" od Laury Lane McNeal. Románů mám v poslední době nedostatek a doufám, že se k téhle knize v prosinci nebo po novém roce dostanu.:)


V tom větším balíčku se už nacházely knihy, které jsem si koupila ve slevách u Dobrovských. Jelikož se tam nacházelo několik nedávných novinek, neodolala jsem a udělala si v práci objednávku čtyř knih.

Jako první jsem tam uviděla knihu "Nesmrtelní z Meluhy" od  Amishe Tripathi. Na tuhle knihu jsem zvědavá už od jejího vydání a podařilo se mi ji ukořistit za nádhernou cenu 100kč

 
Další jasnou knihou byla "Ochránce" od G.X. Todd. I na tuhle jsem byla zvědavá už od vydání, jenže vyšla v době, kdy jsem se připravovala na zkoušky a nechtěla jsem si brát knihy k recenzi. Asi to byl osud, že i tahle kniha se nacházela mezi slevami také za 100kč! :-)


Dále jsem si pořídila knihu "Tajemství hřbitova Crossbones" od  Kate Rhodes. Kniha mě zaujala svou anotací a prostě jsem ji musela hodit košíku.


Poslední kniha, která mě přesvědčila svou anotací ke koupi byla "Ztracená" od Adama Nevilla. Tahle kniha u Omegy vyšla v roce 2016 a jedná se o sci-fi. Díky nakladatelství Omega jsem žánru sci-fi přišla na chuť a věřím, že tahle kniha nebude zklamání. :-)


Četli jste některou z uvedených knih? :-)
S pozdravem
Mrs. Jungová!

13 komentářů:

  1. Krásné úlovky. :) Jedinou knihu, co znám, tak jsou z Nesmrtelní z Meluhy, ale nečetla jsem ji.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nové kousky :)Láká mě Cukrová panenka. Naopak Nesmrtelné z Meluhy jsem četla a moc mě knížka nenadchla. Ale přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Popravdě jsem na Nesmrtelné z Meluhy hodně zvědavá, protože hodně lidem, co se na to těšili, se nakonec nelíbila. Tak jsem zvědavá do jaké kategorie budu patřit já.:)

      Vymazat
  3. Ke knihám gratuluju. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pekna nadilka, at se libi :-) Me zaujala Cukrova panenka, jsem zvedava na tvuj nazor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych pak na knihu chtěla napsat recenzi a doufám, že se mi bude líbit. :)

      Vymazat
  5. Cukrová panenka se mi docela líbila, pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
  6. Balíky se sešly... Ale jinak přeji hezké počtení. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel jsem nic nečetla, ale Ztracená mě dost zaujala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^