pátek 14. prosince 2018

Call-it-what-you-want - LISTOPAD 2018


Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.

 
 Listopad byl na přečtené knihy velmi bohatý (což se o prosinci zatím říci nedá, už je 14 a já mám přečtenou zatím 1 a půl knihy :D). V litopadu se mi podařilo přečíst krásných 7 knih. 

Dvojitý kříž (Chris Carter)

 
Popravčí (Chris Carter)


 
Warcross (Marie Lu)



 
Ráj mrtvých dětí (Roxann Hill)



 
Zero (Marc Elsberg)
 

 
Není úniku (Taylor Adams)



 
Nezlomný (Hana Hindráková)



 Četli jste některou ze zmíněných knih? :-)
Kolik knih jste za listopad přečetli vy?
 

S pozdravem
Mrs. Jungová!
 
 

5 komentářů:

  1. Žádnou jsem nečetla, ale díky za připomenutí, že musím ten Dvojitý kříž koupit kamarádce k Vánocům. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné číslo knih, co jsi přečetla. Žádnou z knih jsem nečetla, ale pár jich mám na pomyslném seznamu, že bych si je ráda přečetla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. My četly Warcross a máme na něj očividně velmi podobný názor! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama. Doteď jsem měla pocit, že jsem snad jediná na světě. :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^