čtvrtek 25. října 2018

Nová kniha Hany Hindrákové - Nezlomný

Už je to nějakou dobu co jsem vás informovala o nové knize autorky Hany Hindrákové. Naposledy to byl Smrtící byznys a tentokrát bych vám chtěla představit její novou knihu, ktera nese název "Nezlomný". Autorka už napsala nespočet knih, které jsou zaměřené převážně na témata z prostředí Afriky a tahle kniha není výjimkou.

Kniha Nezlomný bude vycházet 19.listopadu a já věřím, že je rozhodně na co se těšit. :-)

Anotace:

Skutečný příběh plný bolesti, strachu, vzdoru a odhodlání.
Njoro musel opustit v sedmi letech matku, která byla závislá na alkoholu a mlátila ho. Začal žebráním, ale brzy mu nezbylo než krást. Život v gangu provázelo znásilňování i lynčování. Zákon ulice ho natolik poznamenal, že se možná nedokáže dostat z úplného dna, ani když mu někdo podá pomocnou ruku.












Četli jste nějakou knihu od autorky? Čtete knihy českých autorů? :-)


S pozdravem 
Mrs. Jungová

6 komentářů:

  1. Tý jo, tak tohle zní tak dobře! Určitě bych si ji velmi ráda přečetla. Navíc bych řekla, že knihu týkající se prostředí Afriky jsem ještě nečetla, by to byla pěkná změna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím potvrdit, Hanča píše opravdu skvěle a poutavě, takže pokud někdy budeš mít chuť na nějaké vážnější téma, tak rozhodně doporučuji :)

      Vymazat
  2. Jé, tuhle knížku možná koupím babičce k Vánocům. Knihy z Afriky má ráda...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se knížka babičce bude líbit, pokud má ráda podobné knihy:)

      Vymazat
  3. Na tuhle jsem vážně zvědavá. Přijde nám na projekt a věřím, že z ní budu nadšená i zoufalá stejně jako z románu Děti nikoho. Autorka mě zasáhla. Jinak jo... já osobně občas knihy českých autorů čtu. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas jo? mmmmm :D
      Každopádně taky se na knihu těším, Hanča píše velmi poutavě. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^