neděle 16. září 2018

UNBOXING #33


Tenhle týden se mi doma sešlo celkem 12 knih a abych vám všechny nové knihy představila, nachystala jsem si pro vás opravdu bohatý unboxing! Tak pojďme na to. :-)



Jako první bych ještě chtěla zmínit, že mi dorazil ještě jeden balíček od nakladatelství Omega. K recenzi mi přišla kniha od Irvina Welshe - Umělec na ostří nože. Kniha mě zaujala svou anotací a tak jsem souhlasila s tím, že ji zrecenzuji. Je to opět něco jiného, než obvykle od Omegy čtu, ale jelikož ráda zpoznávám nové autory, řekla jsem si, proč ne. :-)


A teď tu mám konečně knihy, které jsem si pořídila včera v knihkupectví Neoluxoru. Všichni určitě víte, že se zde do konce měsíce koná akce Black friday a když jsem si všimla kolik skvělých knih se v té akci nachází, nedokázala jsem odolat a vzala jich rovnou 11


 Při výběru od 10 knih a více (jak zjistila paní prodavačka a tohle tajemství mi následně prozradila) stála jedna knížka 39,-. Spolu s paní prodavačkou jsme to počítali a knihy by mě celkově za plnou cenu vyšly na něco před 4 000,- a nakonec jsem za ně dala 433,-! No neber to!

Přítele zaujala kuchařka Kublanka vaří doma a díky tomu skončila také v košíku a myslím, že pro začátečníky jako je on, je to ta pravá kniha pro něj.


Jak si můžete všimnout níže, většina knih pochází z Knižního klubu nebo nakladatelsví Ikar. Obě nakladatelství mám hodně ráda a jsem ráda, že zrovna od nich zde několik knih bylo. Stín banyánu byl poslední kus, který tam jen tak polehával a možná z toho důvodu jsem si řekla, že si knihu vezmu. Bohužel jsem si více, než chválu od čtenářů, na zadní straně obálky knihy, nemohla přečíst. Kniha byla zabalená v obalu. Pak jsem si ale řekla, že se ráda v tomhle případě nechám překvapit. :-)

Stín banyánu

Výjimečný debutový román Vaddey Ratnerové, autorky s nevšedním citem pro jazyk, o naději, síle dětské představivosti, lásky k příběhům i k životu samotnému, který se odehrává na pozadí jedné z nejtemnějších a nejbrutálnějších kapitol lidské historie. Píše se rok 1975 a pro sedmiletou Raami ze dne na den končí dětství. Její otec se za rozbřesku vrací ze své pravidelné procházky se zprávou o bojích, které právě zachvátily ulice Phnompenhu, hlavního města Kambodže. Chaos revoluce a následný teror záhy rozdrtí všechny představy, které doposud holčička o světě měla. Ve světě novém, v němž se smrt, hladovění a tvrdá práce na hranici fyzických možností stanou něčím tak hrůzně všedním a všudypřítomným, se malá Raami upne k tomu jedinému, co jí z násilně přervaného dětství zbylo – k tradičním kambodžským mýtům a legendám, které jí vyprávěl otec. V ovzduší brutálního systematického teroru, kde je paměť brána jako nemoc a záminka popravě, se dívka snaží s jejich pomocí bojovat o každý další den, kdy zůstane naživu.


 Na Nechápej mě špatně od Marianne Kavanagh jsem narazila také mezi posledními. Když tahle kniha vyšla, hodně jsem po ní pokukovala, ale nikdy jsem si ji nekoupila. Asi jsem čekala právě na tuhle chvíli, kdy se mi naskytene knihu koupit takhle levně. :D

Nechápej mě špatně

Ideální moderní romance pro fanoušky Jojo Moyesové. Kim a Harry se nikdy neměli v lásce a nic na tom nezměnilo ani to, že se Harry zapletl s Kiminou starší sestrou Evou. Zatímco Kim nikdy nechápala, co spontánní Eva na tomhle škrobeném bankéři vidí, Harrymu zas přijde Kimin život dočista k smíchu a nebojí se dát jí to najevo. Když se však náhle ocitne v sázce život té, kterou oba nejvíc milují, předsudky musí jít stranou. A nakonec možná existuje i víc věcí, které dokážou milovat společně…


 Harlan Coben je autor, který je mnou ještě nepolíbený. Od autora jsem zatím nic nečetla, ale vždycky jsem chtěla. Díky tomu skončil Cizinec v mém košíku. :-)

Cizinec

 Světový bestsellerista Harlan Coben přichází se svým dosud nejskandálnějším thrillerem o tom, jak se mohou dobře míněné lži v cizích rukou změnit ve smrtící pasti. Cizinec se vynoří odnikud – možná v baru, možná na parkovišti, možná v supermarketu. Nikdo ho nezná. Nikomu není jasné, proč to dělá. Ale informace, které má, se nedají popřít. Zašeptá vám do ucha pár slov, rozmetá jimi váš svět na kousky a zmizí. Adam Price to právě zažil – ideální manželství, dva skvělí synové, velký dům, výborná práce…Pak mu jeden cizinec prozradil tajemství o minulosti jeho ženy Corinne a Adamova iluze dokonalého života se rozplyne, jako by snad ani nikdy neexistovala. Čím hlouběji se však Adam noří do odhalení Corinniny zrady, tím víc mu dochází, že za vším stojí někdo, kdo se rozhodl některým lidem životy nejen ničit, ale i brát…


 První díl After mám doma snad už dva roky. Nebojím se přiznat, že jsem se k přečtení ještě nedostala, ale když jsem viděla ve slevě druhý díl "Přiznání", musela jsem si jej vzít. Teď už mi chybí pouze dva díly, u kterých tak nějak tajně doufám, že je objevím někdy v další slevě.

After přiznání

Musí se smířit s tím, že Hardin navždy zůstane... Hardinem. Že by se v něm až tak moc mýlila? Rozum i nejbližší okolí jí radí, aby se Hardina už navždy vzdala, nebyla by první, kterou ponížil a odkopl. Kvůli Hardinovi odstavila na vedlejší kolej všechno, na čem jí záleželo – školu, kamarády, matku, přítele... další zklamání by nezvládla. Měla by si zachovat zdravý rozum a nechat tuto kapitolu už být, dřív než se spálí ještě víc. To se ale lehko řekne, navíc při představě na vášnivé noci strávené v jeho náručí... Elektrizující dotyky... Nenasytné polibky... Hardin se před ní kaje. Ví, že se dopustil nejhorší chyby ve svém životě. Dokáže se ale opravdu změnit? Tessu čeká jedno z nejtěžších rozhodnutí.


Knihu "Před pádem" jsme vybrali společně s přítelem. On ji asi číst nebude (poslouchá pouze audioknihy), ale mě katastrofická témata zajímají a na knihu se hodně těším. :-) 

Před pádem

 Mlhavá letní noc. Soukromé letadlo do New Yorku. Jedenáct pasažérů, šestnáct minut letu. A pak se stroj zřítí do oceánu… Přežijí pouze dva – neúspěšný malíř a čtyřletý chlapec. Devět obětí patřilo k privilegovaným, vlivným kruhům. Každý z nich měl svůj příběh, osud, minulost. Možná je něco spojovalo. Nebo to byla jen hloupá náhoda? Co se vlastně dělo před pádem? Přichází thriller roku od scenáristy Sběratelů kostí a tvůrce seriálu Fargo.


 Další v pořadí byla kniha Chci to taky!, po téhle knize opět sáhl přítel a po přečtení anotace jsem souhlasila, že si ji nakonec taky dám do košíku. :D

Chci to taky!

 Charlotte má fantastickou práci, fantastický byt, fantastickou psychoterapeutku – ale bohužel žádného chlapa. V devětatřiceti! Náhle se objeví muž s neodolatelným úsměvem. Ovšem jako naschvál je to – instalatér! Už to jméno: Uwe. Tak se přece nikdo pořádný nejmenuje! Jenže právě s Uwem Charlotte snídá masové kuličky, tančí v dešti a vůbec dělá všechno, co ji baví a těší. Je blažená, zato její okolí je zděšené. Downdating? Z toho nemůže nic být!


Thillery zbožňuji a hlavně mě přesvědčilo hodnocení na databazeknih, kde je hodnocena 86%. Takže Zmizení Samanthy Shipleyové byla jasná volba.

Zmizení Samanthy Shipleyové

Pro Caroline a Huntera Shipleyovi to měla být báječná oslava desetiletého výročí svatby. Týden si užívali v nádherném přímořském mexickém letovisku Rosarito s přáteli a svými dvěma malými dcerkami a těšili se na poslední slavnostní večer. Když se však vrátili do apartmá, jejich dvouletá dcera Samantha byla beze stopy pryč… Celých patnáct let, které uplynuly od únosu, Caroline víceméně jen přežívá. S Hunterem se rozvedli a Michelle, starší z obou dcer, je čím dál tím více nezvladatelná. K tomu jí rok co rok volají novináři, takže když se v den patnáctiletého výročí zmizení v telefonu ozve „Myslím, že se ve skutečnosti jmenuju Samantha, asi jsem vaše dcera,“ je Caroline zprvu přesvědčená, že je to jen další trik, kterým se z ní snaží někdo vymámit důvěrné informace…


Pusinka od Sophie Hannah byla úplně první knihou, po které jsem sáhla. Už když kniha v roce 2015 vyšla, chtěla jsem si ji pořídit, ale přiznám se, že jsem na ni časem zapomněla. Teď jsem ji tam ale nemohla nechat. :-) 

Pusinka

 Jen na pár hodin si Alice Fancourtová odskočila od svého dvoutýdenního miminka. Starost o malou Florence svěřila svému manželovi. Jakmile však po návratu vstoupí do dětského pokoje, jako by se propadla do zlého snu. Trvá na tom, že dítě, které leží v postýlce, není její dcera. Její manžel David tvrdí, že Alice buď lže, nebo se zbláznila. Jenže Alice ví, že musí policii přesvědčit, než bude příliš pozdě… První román, ve kterém se čtenářům představují policisté Charlie Zailerová a Simon Waterhouse.


"Nejsem hrdina" od Marka Owena byla úplně poslední kniha, která skončila v košíku. Vybral ji přítel. Řekla jsem mu, ať sáhne po jakékoliv knize a přihodí ji k té krásné desítce knih. 

Nejsem hrdina

 Život a práce člena týmu SEAL. Po bestselleru popisujícím misi vedoucí k zabití bin Ládina Nelehký den přichází bývalý člen jednotky amerického námořnictva Navy SEAL Mark Owen se svou druhou knihou, v níž předkládá čtenáři nejniternější zážitky ze svých misí, které ho nejvíce zasáhly a měly vliv na to, jaký člověk se z něj stal.


Dick Francis je autor, který dle mého názoru nemůže nikdy zklamat a už jen kvůli tomu jsem po knize sáhla a dala ji do košíku. :-) 

Smrt Favorita

 V úplně prvním detektivním příběhu D. Francise z roku 1962, pátrá amatérský jezdec Alan York po pachatelích, kteří zavraždili jeho nejbližšího přítele, nejlepšího dostihového jezdce sezony. Policie tragický pád favorita uzavřela jako nešťastnou náhodu, Alan je však přesvědčen, že to byla vražda. A ačkoli pachatele zatím skrývá jemná síť vztahů v prostředí jezdců, trenérů a majitelů dostihových koní, ví že je velice blízko.


 A nakonec všechny knihy pohromadě. ^_^ Neptejte se mě, kdy si myslím, že tohle stihnu přečíst. Rovnou odpovídám, že vůbec nevím. Nepřečteným jich mám tolik, že bych si celý rok nemusela žádnou knihu koupit, ale kdo by odolal slevám? Při studentském životě jsem neměla možnost utrácet, ale teď... no konečně jsem se mohla rozšoupnout! :D


Taky jste podlehli slevám v Neoluxoru nebo naopak stále odoláváte? 
Četli jste některou se zmíněných knih?
Budu ráda za vaše komentáře. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

10 komentářů:

  1. Skvělý výběr! Také se chystám navštívit Luxur a alespoň těch deset knih si koupit. XD Na seznamu mám sérii After, tak snad budou mít všechny díly. :) Jinak, knížku Stín banyánu četla v zimě mamka, která z ní byla nadšená, tak ať se líbí i tobě. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko ^^ A jsem zvědavá co si z Luxoru odneseš ty, pak se určitě pochlub :)) A pokud se líbila mamce, tak doufám, že se kniha bude líbit i mě.:)

      Vymazat
  2. Tak to ti preji, me v te jejich akci bohuzel nic nezaujalo :-( ale zase musim setrit na jine ctivo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šetření já schvaluji, kor jestli šetříš na nějaké super pecky:)

      Vymazat
  3. To sis vybrala pěkné knihy. :) Snad se tedy brzy k nim dostaneš.

    OdpovědětVymazat
  4. Ke knihám gratuluju. Na to kolik jich máš, to je vážně super cena. :)) Užij si čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta cena mě velmi potěšila. Měla jsem v plánu si jich odnést méně, ale když byla kniha za 39,- to se hned nakupuje ještě lépe :D

      Vymazat
  5. Z těchto knížek znám pouze Cizince, ale jen z doslechu, nečetla jsem ho. Ať se ti knížky líbí a přeji více času na čtení! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^