čtvrtek 2. listopadu 2017

UNBOXING #20


Dva dny zpátky mi pán z PPL dovezl balíček. Příchod balíčku trval trochu delší dobu a to kvůli tomu, že se v něm nacházela kniha, která vyšla teď nedávno.

Tak se pojďme podívat co za knihy se v balíčku nacházely. :-)



Jako první tu mám knihu, kterou jsem se rozhodla koupit až po tom co jsem dorazila z Humbook festivalu


Na Humbooku jsem se šla jen tak náhodou podívat na besedu s Ladislavem Ziburou a musím říct, že jeho "prezentování" své osobnosti a toho jak se věnuje cestování apod. mě hodně zaujalo. A proto jsem využila té možnosti, kdy jsem si přes levový kód, co jsme dostali na Humbooku při VIP vstupu.

A jak můžete vidět na první fotce, pořídila jsem si první díl jeho putování 40 dní pěšky do Jeruzaléma.


Druhá kniha vyšla teprve minulý týden "Polibek v New Yorku" od Catherine Riderové.
Tuhle knihu si schválně nechávám až na prosinec, jelikož bych si chtěla vychutnat tu atmosféru vánoc.  :-)


Podlehli jste také kouzlu prince Ladika? :-)
A chystáte se také na vánoční romanci "Polibek v New Yorku"?


S pozdravem,
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Polibek v New Yorku se mi líbí hodně. Mám ráda romantické příběhy a tenhle je ještě tématicky zaměřený na zimní období. Navíc ta nádherná obálka... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, obálka je krásná! ^^ Myslím si, že to bude taková jednohubka, ale doufám, že bude stát za to :))

      Vymazat
  2. Polibek v New Yorku vypadá nádherně! Knížku vůbec neznám, nikde jsem ji zatím nezaznamenala a i když romantické knihy čtu jen semtam, tahle vypadá skvěle a je jak dělaná na pomalu přicházející vánoční období :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova, snad mi potom ten vánoční čas tahle kniha zpříjemní :))

      Vymazat
  3. O prvej knihe som už počula, tiež vďaka Humbooku, druhú nepoznám a tak ďakujem za tip :-) Uži si čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ^^ A chystáš se také k přečtení nějaké knihy od L. Zibura? :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^