sobota 28. října 2017

Selekce omalovánky [RECENZE]

Originální název: The Selection Coloring Book
Vydáno: v originálu 2016, u nás 2017
Počet stran: 96
Vazba: brožovaná


Dnešní recenze je trošku netradiční. Určitě jste všichni zaznamenali, že byly vydány omalovánky Selekce k stejnojmenné sérii.
Omalovánky zahrnují vyobrazení příběhu z téhle série. Najdeme zde jak obrázky hlavních postav, tak i klíčových scén, díky kterým si může fanoušek vzpomenout na to, co se v Selekci událo.
Jsou zde ale i různé "citáty", pokud to tam můžu nazvat, které doslova vystihují pocity hlavních postav.









Zatím jsem neměla moc času, kromě konce prázdnin, abych si na omalovánky udělala tolik času, že bych vybarvila celé obrázky. Navíc mi vždycky trvá, než se rozmyslím, co kterou barvou vybarvím. Naštěstí jsem se zatím trefila dle svého vkusu a z mého pohledu se mi první obrázek více méně vydařil.
Do druhého obrázku jsem se pustila pár dní po prázdninách, ale bohužel jsem se zatím nedostala k tomu jej dokončit. Ale i tak vám jej chci ukázat.





Jak si můžete všimnout, zatím jsem se pustila do vybarvování obrázků America & Aspen. Není to tím, že bych je měla jako pár nejraději, vždycky jsem byla tým Maxon. Ale tyhle obrázky v sobě měly něco, co mě upoutalo na první pohled a neodolala jsem tomu, abych se do nich pustila jako první.



Každý by určitě volil barvy podle sebe, proto jsou to omalovánky žejo. Ale když se na to zpětně koukám, myslím si, že to nedopadlo tak špatně.

Dále bych vám chtěla ukázat aspoň jednu stránku s citátem. Je jich tam opravdu mnoho, jsou to pasáže, které si čtenáři/čtenářky, dle autorky, zamilovali nejvíce. A já s ní naprosto souhlasím! :-)




Omalovánky jsem si zamilovala na první pohled. Jsou krásnou vzpomínkou na celou Selekci a čtenáři si tak mohou kdykoliv připomenout ty krásné momenty, které se v celé sérii udály.
Dostat tohle jako dárek k narozeninám od přítele bylo vážně krásný, nečekala jsem to, ale bylo to moc pozorné gesto, zvláště když si obvykle moc věcí nepamatuje.

Do konce roku se určitě můžete těšit ještě jednou na podobný článek, kde bych vám ukázala více obrázků.

Každopádně pokud máte sérii Selekce rádi, určitě bych vám omalovánky doporučila, slouží krásně i na odreagování.

Vlastníte také Omalovánky Selekce?

Líbí se vám jejich zpracování? :-)


S pozdravem,
Mrs. Jungová!

3 komentáře:

  1. Omalovánky jsou vážně krásné. :) Zrovna s tématem Selekce to jde skvěle dohromady. Ty dva vybarvené jsou mo povedené a barvy které jsi zvolila se mi moc líbí. Až zase něco vymaluješ, rozhodně se s tím pochlub - budu se těšit. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné, obzvlášť ty vybarvené! ♥
    Já milovník Selekce nejsem, ale omalovánky mám ráda a už jsem přemýšlela, že bych se k nim zase vrátila. Ale asi se budu věnovat spíš mandalám. Když jsem vybarvovala například Cizinku nebo Harryho Pottera, vždycky to bylo docela svazující.
    Jestli chceš, můžeš se podívat na moje "vybarvovací" články: https://vysvobozena.blogspot.cz/search/label/omalov%C3%A1nky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Omalovánky jsou krásně udělané, ale Selekce mě vůbec nebavila, takže nic pro mě...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^