čtvrtek 5. května 2016

Knižní výpis: DUBEN 2016


Uplynul další měsíc a opět je tu Knižní výpis. Duben opět nebyl na knížkách moc bohatý, bohužel škola si stále vybírá svou daň a ani další měsíc nebude lepší. V dubnu jsem přečetla tři knihy a i když jich bylo tak málo, moc jsem si je užila. Na všechny knihy zde můžete najít recenze (u Prvních sto pouze srovnání se seriálem).



První kniha, kterou jsem tenhle měsíc přečetla byla The Walking Dead - Vzestup Guvernéra od Robert Kirkman a Jay Bonansinga. Na tuhle knihu můžete na blogu najít recenzi - zcela pozitivní. Jelikož příběh se mi moc líbil a závěr byl pro mě docela dost šokující. K druhému dílu jsem se zatím nedostala, jelikož jsem propadla jedné sérii, kterou ale zmíním až níže. Poté bych se ale chtěla konečně pustit do druhého dílu, abych se dozvěděla, jak to celé bude pokračovat.

Druhou knihou byla "Prvních 100" od Kass Morgan, která mě bohužel zase až tak moc nebavila. Pouze příběh Glass jsem "aktivně" četla, zbytek jsem jenom tak přelétla, jelikož mi nesedl charakter jednotlivých postav. Jelikož jsem měla za sebou už druhou sérii seriálu, tak mi kniha přišla suchá a kromě příběhu Glass opravdu nezajímavá. Každému to ale může přijít jinak, setkala jsem se i s kladnými recenzemi na tuhle knihu, kde se zase čtenáři nelíbila seriálové verze. Podle mě jde taky o to, co jako první uvidíte a jakou první představu si vytvoříte.

A jako poslední knihu jsem přečetla "Skleněný trůn" od S.J. Maasové. Ano konečně jsem se i já ke Skleněnému trůnu dostala a opravdu si říkám KONEČNĚ. Samozřejmě jsem neodolala a hned se pustila do druhého dílu, který jsem měla na čtečce.  I na Skleněný trůn zde můžete najít recenzi. Příběh jsem si hned od začátku oblíbila a doufám, že se co nejdříve po druhém díle dostanu i ke třetímu:)

To je pro měsíc duben vše. Ano není toho moc, ale v létě si to snad vynahradím:)
A co jste za duben přečetli vy? 

S pozdravem, Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Skleněný trůn už si také budu muset přečíst. Mám ho doma od vánoc a stále jsem se k němu nedokopala :D Já jsem za duben přečetla třeba První a jsem zvědavá jaké budou ty další knihy.
    Bookshlef Stories

    OdpovědětVymazat
  2. ☺ Ani jednu knihu z tvého výpisu jsem nečetla. Skleněný trůn bych si chtěla přečíst, už ho mám pár měsíců na seznamu, ale znáš to☺. V dubnu jsem přečetla celkem 11 knih a zítra budu zveřejňovat knižní shrnutí ☺.

    Měj se moc hezky, Mimozemšťanka
    Právě na blogu probíhá giveaway o dvě knihy, budu moc ráda, když se zapojíš i ty! :) www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na tvůj výpis, jsem zvědavá co za knížky jsi přečetla:)

      Vymazat
  3. Jediná kniha, kterou si chci přečíst je Skleněný trůn. Třeba budu mít štěstí a zbude mi na to čas.http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, pěkná bilance. Čtení musí hlavně bavit a pak už je jedno, kolik toho stihneme. Z Tebou přečtených titulů jsem zatím nečetla ani jeden, tak třeba někdy v budoucnu :) Přeji krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:) Aspoň je člověk do příběhu pohlcen o trochu déle, než když jej sfoukne za dva dny:)

      Vymazat
  5. Četla jsem akorát Prvních 100, ale to už bude nějaká doba :) Na Skleněný trůn se určitě chystám! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^