sobota 23. dubna 2016

Klasiky není nikdy dost!

Jak už vypovídá název článku, bude se týkat klasiky a to dvou knih, které se mi podařilo ukořistit v Levných knihách. Na jednu z nich jsem čekala poměrně dlouho, protože ji měli na skladě jen hned ze začátku co se objevila "mánie" nových přebalů klasických (povinně čtených - pro maturitní ročníky) knih. ALE! Po delší době jsem se rozhodla k nim zavítat a ejhle! Kniha na mě z pultíku přímo volala!

A jak můžete vidět na obrázku, jedná se o knihy Oscara Wilde.
Obraz Doriana Graye
Cantervillské strašidlo 
Lady Fuckingham


Právě na Lady Fuckingham jsem čekala takovou dobu, než se mi ji konečně podařilo ukořistit. Navíc s ještě lepší obálkou, než byla úplně na začátku prodeje :3 (aspoň mě se tedy líbí více
Obraz Doriana Graye jsem četla už kdysi dávno, ale knížku doma nemám a přeci jen se bude vždycky hodit - jakákoliv klasika. A samozřejmě se těším až si jej znovu po delší době přečtu.

Bonusem obou knih je, že jsou maličké a vlezou se i do malé kabelky na krátkou cestu autobusem:)

A co vy a klasika? Taky jste podlehli novým obálkám a zavítali do Levných knih? Nebo vás klasika moc nebere? :-)

S pozdravem Mrs. Jungová!

3 komentáře:

  1. Moc hezké přírůstky, Obrazu jsem také neodolala, tento design obálky se fakt moc povedl. Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Tobě taktéž přeji příjemné čtení ^^

      Vymazat
  2. Obě knihy vypadají na pohled perfektně! :)
    Věřím, že se ti budou dobře číst :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^