neděle 22. listopadu 2015

Vánoční vzhled? Už?

Vím, že do Vánoc je ještě daleko, ale tím jak pracuji v Tescu a všichni už nakupují vánoční dárky a všude ta vánoční výzdoba... tak jsem se dostala do předčasné vánoční nálady a říkala si, že opět potřebuji změnu a změna v červeno-bílou bych řekla že proběhla víc než dobře! :-) Jsem se sebou nadmíru spokojená, i když to není kdo ví co.
Obálky knížek jsem nevybírala náhodně, jsou to převážně knížky na které se teším a moc ráda bych si je přečetla, tedy až na Rudou královnu, která tam skončila upřímně úplně náhodně.

Červenou jsem vybrala proto, že ta se k Vánocům hodí nejvíce (nemyslím zkrz Santa Clause - toho nemám moc v lásce). I když v obchodech si všímám, že tenhle rok zjevně letí barevná kombinace růžovo zlatá - viz mix ozdob Tesco :D A kupodivu si jej lidi i kupují. 

Tohle oznámení bude jen kraťučké, jelikož se týká jen oznámení nového vzhledu a jeho důvodu. Jsem ráda, že jsem na to měla chvíli trochu času, jelikož ho teď zrovna moc dvakrát nemám, i když by se určitě našel, ale člověka furt zaměstnává něco jiného... určitě se chápeme :D ^__^

Ještě bych mohla říci něco o tom co zrovna čtu... je to Loď mezi hvězdami, první díl ze skvělé sci-fi trilogie, která mě, musím říct, opravdu nadchla. Jsem někde za polovinou a jsem z knížky opravdu našená :-) Sice zkrz nedostatek času se to čte pomaleji, ale vždycky se na čas s ní, těším. Doufám, že druhý díl bude stejně tak super jako ten první!

No a to je pro dnešek vše, snad se Vám aspoň trochu daří, jak ve škole, tak i v práci a samozřejmě i v osobním životě. Klidně se mi do komentářů pochlubte co zrovna čtete nebo děláte, nebo jestli už máte vymyšlené dárky pod stromeček pro vaše blízké... :-)


S pozdravem číča a Mrs. Jungová ^__^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^