pondělí 22. června 2015

Návštěva Zlínské knihovny #2

Už to budou dva roky, co se Zlínská knihovna přestěhovala na nové místo, ale ani po těch dvou letech mi nepřirostla k srdci. Hold dřevěným policím se nic nevyrovná a ten kov všude... takhle prostě podle mě knihovna vypadat nemá... ale jdou s dobou tak... asi jsou spokojení.
Dnes jsem jela s přítelem na Univerzitu Tomáše Bati na fakultu aplikované informatiky, kde jsme se oba úspěšně po přijímacích zkouškách dostali, ale jeho dneska čekali ještě jedny přijímačky, které taky úspěšně složil a tak teď se jen musí rozhodnout, který obor si vybere :-)

Sama nechápu jak jsem se na tuhle školu mohla dostat, když jsem základy informatiky "četla" den předem a to ještě k tomu věci, které tam vůbec v testu nebyly :D Ale asi mi přálo štěstí, teď se tam jen udržet. Hlavní věc co mě tam láká je samozřejmě grafika ve které bych se mohla hodně zdokonalit.

Teď už ale zpátky ke knihovně. Při čekání na výsledky jsme skočili do knihovny. Po cestě jsem si vypsala asi deset knížek, ze kterých jsem si chtěla vybírat že si půjčím, avšak jen jedna kniha byla k dostání. Tak jsem skončila jen u ní - Lola a kluk od vedle od Stephanie Perkinsové. Když jsem šla k pultíku, všimla jsem si ještě v regále jedné knížky, která mě zaujala, protože jsem o ní už slyšela a to je Stalo se včera v noci od Adele Parks. Romány zbožňuji a bylo na to hodně kladných názorů, tak proč si ji nepůjčit?
Z minulé návštěvy mám doma ještě dvě knížky, přičemž jednu z nich mám už rozečtenou a nemůžu se dočkat jak trilogie Město od Darrena Shana dopadne *.*
A jako poslední třetí knížku zaregistroval můj přítel a rovnou mi dal přečíst jednu pasáž "Bohužel se obávám, že se nám už znovu nepoštěstí vidět Katy, jak při oslavě úspěšný reklamní kampaně nadává striptérce, že jednomu z našich klientů naúčtovala moc. Pokud se nemýlím, řekla jsi jí tohle: , Jestli si myslíš, že si můžeš účtovat sto liber za to, že chlapovi třeseš prdelí u obličeje, tak já si zase myslím, že bych měla dostat dvojnásobek za to, že tě do tý prdele pošlu´. Tohle na Katy zbožňuju, výdaje má vždycky pod kontrolou." - Žádný sex, je úterý od Trecy Bloomové. 
Nakonec taky skončila v seznamu knížek, které budu muset příště vrátit a dokonce si ji přečte i on. Člověk, který knížky nečte... takže jsem velice zvědavá :D



2 komentáře:

  1. Knihovnu máte celkem pěknou, vypadá skoro úplně přesně jako ta, do které chodím já :) Kovové regály máme taky, ale už jsem si na ně zvykla, nejdůležitější je, že mají pěknou zásobu knížek :) Gratuluji k přijetí na školu, ať se ti na ní líbí a daří se ti :) Jsem zvědavá, jak se ti budou knížky líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam právě moc často nechodím a tak si na to ne a ne zvyknout... ale třeba to časem ještě přijde :-) Asi to všem ostatním vyhovuje, ale já vždycky budu mít v lásce knihovny se dřevěnými policemi ^^"

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^