Její třešničky - Penelope Bloom [RECENZE]

Originální název: Her Cherry
Žánr: Literatura světová, Pro ženy, Erotika
Rok vydání: 2020, vydání v originálu 2018
Počet stran: 200
Vydavatelství: Kontrast

"Jak jsem ji potkal? Gentleman se přece nechlubí. Naštěstí nejsem gentleman. Nejdřív jsem jí zaplatil za věneček (tím myslím zákusek, ale o to nejde), vzápětí jsem ji defloroval. A potom? Nechal jsem jí vizitku a odešel odtamtud jako král. Jo, dalo by se říct, že jsme si vážně padli do oka. Jak jsem potkala Williama? Přišel ke mně do pekárny, koupil si věneček, ukradl květiny z vázy – pořád netuším, co s nimi chtěl dělat – a nechal mi svou vizitku. Než vám řeknu, jak jsem s ní naložila, měla bych něco vyjasnit: William mi vstoupil do života v ten nejhorší možný okamžik. Pekařství krachovalo, můj vlezlý bývalý mě odmítal nechat na pokoji. A jen tak mimochodem jsem byla pětadvacetiletá panna, což mi mí přátelé neustále předhazovali. Vyřešit poslední z mých problémů s Williamovou pomocí by bylo jako zabít mouchu kladivem – přehnané, ale úžasné. William byl neuvěřitelně přitažlivý – byl sexy přesně tím způsobem, který ženské nutí dělat pitomé věci, a já kvůli tomu myslela na úplné šílenosti. Napadlo mě, že kdyby ji zabil William se svými nemožně vypracovanými svaly, té mouše by to ani nevadilo – a já na tom byla stejně. A tak jsem mu zavolala. Možná jsem věděla, že to není dobrý nápad. Možná jsem se řítila vstříc katastrofě. Věděla jsem, že si koleduju o potíže, když se do telefonu zasmál tím svým hlubokým sexy hlasem a řekl: Pořád mám chuť na ten váš věneček. Nabízíte donáškovou službu?"

Hailey je pětadvacetiletá panna, a i když měla v minulosti přítele, k většímu sblížení nikdy nedošlo. Jednoduše řečeno, nebyl to ten pravý. Její kamarádi si myslí, že je nejvyšší čas to napravit, ale Hailey si stojí za tím, že na muže nemá čas. Musí si udržet svou pekárnu a stejně tak i byt u kterého je s platbou nájmu daleko po termínu. Hailey ale není jen nějaká "křehká sušenka", kterou by tahle kombinace "problémů" rozhodila.

Jednoho dne k ní do pekárny přichází sexy chlápek, jehož jméno je, jak zjišťuje později, William. Na první pohled se zdá mírně "nepříjemný", ale na druhou stranu se chová velmi koketně. Nejen, že zaplatil za její věneček, ale přisvojil si (řekla bych spíš, prachsprostě ukradl) i květinu z jejího pekařství a jako třešničku na dortu, jí položil na pult svoji vizitku.

Hailey se líbí, jakou pozornost jí William věnuje, ale neví, která jeho stránka je "opravdová" a která falešná. Dokáže se William doopravdy zamilovat nebo je pro něj Hailey pouze hračkou, stejně jako byly ty před ní?

Ať už je to "Jeho banán" nebo "Její třešničky", ani jedna z knih není čtení, ze kterého byste si měli něco odnést (i když, jak se to vezme). Jedná se o vtipný oddechový erotický román (prosím, nemyslete si, že je to něco se stylu Sexy farmář apod. Tohle má aspoň nějakou soudnost, hhh). Pokud čtenář před čtením očekává naprostou bombu, myslím si, že bude zklamán.

Z mého pohledu byl Jeho banán o trochu lepší, každopádně i zde jsem se dobře pobavila a dostala jsem od toho přesně to, co jsem očekávala. Hailey a William si padli do oka velmi rychle a musím říct, že mi k sobě i povahově pasovali. Držela jsem jim všechny palce, co mám (ano i když bylo nad slunce jasné, že jinak to prostě dopadnout nemůže). :-)

I když se jedná o volné pokračování, líbilo se mi, jak zde byly propleteny postavy z předchozího dílu. Setkáváme se tu jak s Natashou tak i Brucem, kteří svými činy mírně přispívají do vínka.

Stejně jako v knize první i zde je příběh vyprávěn ze dvou pohledů, takže zde máme pohled na věc nejen ze strany Hailey, ale také Williama a věřte mi, oba stojí za to. Třešničkou na dortu byla babička Hailey, která knihu svým způsobem taktéž oživila. Neskutečně jsem se u jejích scén pobavila a ze srdce zasmála. :)

Její třešničky jsou krátkou jednohubkou, která se dá stihnout za jeden nebo dva večery. Pokud hledáte nějaké čtení na odlehčení a zlepšení nálady, věřím, že tahle série by účel splnila.

Zahraniční obálky:

,9 hvězdičky.