čtvrtek 7. listopadu 2019

UNBOXING [44]

Po delší době tu pro vás mám malý unboxing. Jedná se o dvě knihy, které mi dnes dorazily na recenzi. 


V balíčku se jako první nacházela kniha Přátelé, která se zkoumá všechny aspekty stejnojmenného seriálu. Přátelé patří mezi mé srdcovky na které bych nedala dopustit. Je to seriál, na který se můžu dívat pořád dokola, i když vím, jak to celé dopadne. Hlášky všech postav jsou prostě k nezaplacení.


 Druhou knihou v balíčku byla "Helix" od Marce Elsberga. Na jeho dvě předchozí knihy už zde můžete najít recenze. Nejvíce nadšená jsem zatím byla pouze z knihy Blackout a jsem zvědavá jestli jej dokáže Helix překonat.


Četli jste některou z výše uvedených knih?


S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Přátelé mě taky docela dost lákají. Mám je ráda... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž uvažuji nad knihou Přátelé. Seriál je srdcovka, tak doufám, že se dostanu i ke knize :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, Přátelé bych si chtěla časem také přečíst.

    OdpovědětVymazat
  4. Ke knihám gratuluju. Přátelé mě také hodně lákají. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné kousky :) Přátelé seriál i tato kniha, jdou úplně mimo mě :D Ale naopak Helix mě hodně láká :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přátelé mě taky lákají! Moc hezká nadílka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já rozhodně chci zkusit Helix. Díky tobě mě tento autor zaujal. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ani na jednu se nechystám, ale přeji, ať se ti líbí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^