úterý 6. srpna 2019

Co mě zaujalo - srpen 2019 #5

Srpen už je v plném proudu a já tu pro vás mám článek, jaké knihy mě v tomto měsíci zaujaly.
Tentokrát zde mám opravdu skromný počet. :-)

Originální název: The Flatshare
Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Počet stran: 368
"Muž a žena sdílejí postel - přitom se nikdy nepotkali Tiffy Moorová potřebuje levné bydlení, a to rychle. Leon Twomey žije v bytě s jednou postelí, má noční směny a potřebuje peníze. Jejich přátelé si myslí, že jsou šílení, ale jde přece o dokonalé řešení: Leon přes den přebývá v bytě, zatímco Tiffy je v práci, a ona tam zase tráví čas večer a v noci. Nepotkávají se, přesto spolu začnou navazovat vztah prostřednictvím vzkazů na lístečcích, které si v bytě nechávají. Brzy se ale ukáže, že jejich uspořádání nebude tak jednoduché, jak se zpočátku zdálo... "
 
Na tuhle knihu mě zejména nalákala obálka. Navíc od nakladatelství Motto jsem dlouho nic nečetla a ráda bych si z jejich výběru, po dlouhé době, něco přečetla.
Originální název: Heartstopper: Volume One
Série: Srdcerváči / Motýliky (1.)
Žánr: Literatura světová, Komiksy, Pro děti a mládež
Počet stran: 288
"Grafický román o životě, lásce, a o všem, co se stane mezi tím. Charlie je nervák, přiznaný gay a přemýšlivý kluk, někdy možná až moc. Nick je zase veselý, měkkosrdcatý hráč ragby. Tihle dva se potkají na stejné škole a okamžitě se stanou přáteli, ale mohlo by z toho být i něco víc…? Minulý rok nebyl pro Charlieho Springa dvakrát dobrý, ale aspoň ho už nikdo nešikanuje a má tak trochu přítele, i když je to občas protiva a chce se scházet jen tajně. Nick Nelson o Charliem něco slyšel – o jeho coming outu minulý rok a o pár měsících šikany. Ale nikdy neměl příležitost si s ním promluvit. Až do začátku ledna, kdy se Nick a Charlie potkají na jedné společné hodině. Rychle se z nich stanou přátelé a Charlie se do Nicka brzo hodně zakouká, i když ani nepomyslí na to, že by u něj snad mohl mít šanci. Ale láska dovede překvapit a občas na vás ty dobré věci čekají přímo za rohem…"
 
Půjdu rovnou k věci, na Srdcerváče mě nalákala hlavně Penny and Books. Nevím kdy, ale určitě bych si chtěla tenhle komiks v knižní formě přečíst. Teď jen najít ten čas. :))
 
A to je z knih, které mě v tomto měsíci zaujaly, vše. Přijde mi, že přes prázdniny je vždy taková menší knižní pauza. Každopádně do konce roku se určitě máme na co těšit, protože nám vyjde ještě spousta knižních pecek. :-)


Zaujala vás některá ze zmíněných knih? 

Jaké knihy zaujaly v srpnu vás?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Spolubydlící mě hodně zaujala, díky za tip :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo, já už se na ně opravdu hodně těším. :))

      Vymazat
  2. Nejbohatší bývá asi květen a potom podzim. Alespoň mě to tak přijde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, co si tak vybavuji, tak opravdu to jaro/podzim bývá asi nejplodnější. :)

      Vymazat
  3. Také se mi obě knihy líbí - ještě jsem o nich neslyšela, ale těším se na nějaké recenze a ohlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Spolubydlící vypadají docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^