pátek 14. června 2019

Call-it-what-you-want - KVĚTEN 2019

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.

Slepá mapa (po dočtení) - 3,7*/5*


Je to jinak mami (po dočtení) - 4,1*/5*
 

Klíč 17 (během čtení) - 4,5*/5*
 

Práskač (po dočtení) - 3,5*/5*
 

Mrchožrout (během čtení) - 4,5*/5*
 

V kleci (během čtení) - 4*/5*
 

Vím, že tě chci (během čtení) - 5*/5*


Četli jste některou ze zmíněných knih?

S pozdravem
Mrs. Jungová!

14 komentářů:

  1. :-D :-D :-D
    Nečetla jsem žádnou knihu, ale tohle mě baví. :-D Hlavně Slepá mapa - já se bojim, že mě autorka, až se k ní dostanu, nenadchne a dav mě zlynčuje...:-D :-D
    A teda hodně mě láká Mrchožrout. Někde jsem slyšela, že jsou tam i hádanky či co a to by mohlo být zajímavé a to téma by mohlo být sakra pro mě. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že za mě je zatím Slepá mapa nejslabší co jsem od ní četla. Pokud začneš třeba Hanou, tak u té si myslím, že zklamaná opravdu nebudeš. :)
      A Mrchožrout je skvělý! Nějaké hádanky tam jsou, ale v kontextu s příběhem a jsou tam na ně i odpovědi, ale na zamyšlení je to hodně zajímavé zpestření knihy. :))

      Vymazat
  2. Ze zmíněných knih jsem četla Slepou mapu a byla jsem s ní spokojená. :) Nemůžu ale srovnávat s autorčinými ostatními knihami, ještě jsem je nečetla.
    Jinak se mi výběr gifů moc líbí. Pobavila jsem se. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses pobavila. :))
      Určitě doporučuji i další knihy od autorky, píše skvěle a věřím že např. z Hany budeš nadšená. :-)

      Vymazat
  3. Tieto články sú absolútne super! Dokážu veľa povedať aj bez slov, a k tomu sú vtipné :D Najlepšie gify sú pre Klíč 17 a Práskač - tie mi hneď zdvihli kútiky úst :D Inak veľmi zaujímavé tipy na čítanie, určite sa po niektorých knihách pozriem - vďaka za tipy! Maj sa krásne!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti dala nějaké tipy ke čtení ^_^ Pokud se pro některou z knih rozhodneš, budu doufat, že se ti budou líbit. :))

      Vymazat
  4. Nečetla jsem z nich ani jednu, ale chystám se na V kleci :) A u článku jsem se opět skvěle pobavila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda.:))
      A doufám, že se ti V kleci bude líbit. :)

      Vymazat
  5. Z těchto knih jsem četla pouze Slepou mapu a dost se mi líbila. Ale je mi jasné, že kdybych začala nejdříve Hanou, tak by mi Slepá mapa přišla slabší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se do Hany pustíš, tak se budu těšit na tvůjnázor. :)

      Vymazat
  6. Četla jsem Slepou mapu a byla jsem z toho nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z toho tvého hodnocení Vím, že tě chci jsem trochu vedle. Asi si to fakt budu muset brzy přečíst. XD Jinak jsem z tvého seznamu četla jen V kleci, ale přemýšlím teď nad Klíčem 17. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně musíš! Tohle je jediné, co máš ode mě rozkazem, protože to s tebou potřebuji probrat. :D :))
      A Klíč 17 byl opravdu super, těším se na další díly. (pokud u nás vyjdou) :))

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^