neděle 14. dubna 2019

Ohlédnutí za týdnem [8.4.-14.4.2019] #10

Ani jsem nestačila mrknout a polovina měsíce je skoro za námi. Z tohoto týdne pro vás nemám moc novinek, pouze čtecí a "životní" update.


V pondělí se mi v práci stala velmi nemilá věc. Nevím, jak se to stalo, ale z ničeho nic mě v polovině dne přepadla bolest zad, která se mě drží do dnes. Teď už s radostí můžu říci, že se konečně můžu bez problémů zvednout z postele, což byl do pátku velký problém. Bolet byla tak strašná, že jsem musela jít k doktorovi, který mi předepsal nějaké prášky na bolest, které mi samozřejmě od bolesti vůbec nepomáhali. Místo toho jsem si připadala jak zhulená - správně jsem nevnímala a bylo mi úplně všechno jedno. Jestli tohle měl být účinek prášků, tak fungovali skvěle, pokud ne... tak jsem asi dostala omylem nějaké drogy. :D

S bolestí zad jsem samozřejmě nemohla ani cvičit, protože bych se s takovou nezvedla ani ze země. Což vedlo k tomu, že jsem po práci zalehla do postele a četla a četla. V tomto týdnu se mi podařilo přečíst 3 knihy. (Ano sama jsem v šoku.) První přečtenou knihou byla "Dívka v ledu". Jelikož se připravuji na Svět knihy, kde má autor Robert Bryndza být, chtěla jsem si od něj něco načíst. No a musím říct, že nechápu, jak jsem s jeho knihami mohla tak dlouho otálet. Jsou tak úžasně čtivé!! Nevím, jestli se mi podaří do května přečíst jeho další knihy, každopádně určitě mám v plánu je všechny postupně dočíst :-)

Ještě bych ráda zmínila, že jsem si v týdnu pořídila konečně nové kolo. Stálo mě se vším všudy okolo 15 000kč. I když tam jsou růžové prvky, tak jsem z něj absolutně nadšená. Už se těším, jak mě bolest zad přejde a budeme jezdit s bráchou na výlety. :-)

Na víkend jsem se těšila ze všeho nejvíc a to jen kvůli tomu, že jsem měla v plánu jej celý proležet a nechat záda od sezení a chození odpočinout. Bolest zad trochu ustoupila, ale i tak mě v jedné části pořád bolí, takže na cvičení to ještě v dalším týdnu nevidím... Každopádně, další knihou, kterou jsem v sobotu dočetla, byl "Noční lov", druhý díl Eriky Fosterové. Musím říct, že tenhle díl mě lehce zklamal. Štvalo mě, že vyšetřování probíhalo úplně stejný způsobem, jako v prvním díle. Byla jsem ujištěna, že ve třetím díle to bude jiné a tajně v to doufám, protože kdyby to bylo zase o stejném scénáři, asi bych se do dalších knih nepouštěla. 

Po dočtení Nočního lovu jsem se pustila do "Hračkáře", kterého jsem si v pátek po cestě na baráček vyzvedávala v Beta Dobrovský. V sobotu odpoledne jsem se do něj tedy s chutí pustila. Kniha mě na 100% pohltila a za mě musím říct, že je příběh děsivější než Šelma. Přeci jen podivná mizení dětí jsou mnohem strašidelnější (aspoň pro mě). Určitě se v průběhu týdne můžete těšit na recenzi. :-) A nyní mám v plánu se pustit do velmi vychvalované knihy "Kulti" od Mariany Zapaty. Hodně z vás už ji četlo a já jsem velmi zvědavá, jak se příběh bude líbit mě. Slyšela jsem, že je v knize hodně chyb a tak doufám, že si žádné nevšimnu, protože na tohle jsem jako pes. :(

Doufám, že se zdravotně máte lépe než já. Určitě budu ráda, když mi napíšete, jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli vy nebo co jste zajímavého zažili. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. To ti přeji brzké uzdravení, aby tě záda už nebolela. :) Jinak ses pěkně pustila do knih. Já jsem teda stále zaseklá u Osudových únorových dnů, ale prokládám si je knihou 40 dnů pěšký do Jeruzaléma. Takže mě to docela baví. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 40 dní pěšky do Jeruzaléma jsem také četla a kniha mě bavila ^_^

      Vymazat
  2. Divku v ledu zrovna lustim a po pravde, je to dobre, ale nejak se do toho nedokazu zazrat... Mam pocit, ze uz jsem cetla lepsi, ale mam teprve ctvrtinu, tak uvidim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že třeba s Chrisem Carterem se to nedá srovnat, ten má mnohem vyšší kvalitu, ale i tak se mi Bryndza líbil. Budeš se pouštět i do dalších dílů? :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^