neděle 31. března 2019

Ohlédnutí za týdnem [25.-31.3.2019] #8

Březen utekl jako voda a já si říkám, jak moc jsem se těšila na dobu, kdy konečně bude každý den kolem 15-20 stupňů, abych mohla vytáhnout skutr a ten čas konečně nastal! :-)

V práci se nic zajímavého nedělo, pokud tedy opomenu to, že jsme zase měli frmol, protože přeci lidi mají čas vyvolávat každých 10 minut a ani vám neřeknou co potřebují, ale na pobočku jít, na to čas prostě nemají. Nedej bože, když je venku vítr, to prý nepřichází ani v úvahu a ještě se mnou mluví, jak kdybych se zbláznila. Ale stepovat v 7 ráno před Kauflandem (nebo jiným obchodem), to jim jde.

V průběhu týdne jsme s přítelem jeden den z 5 pracovních dnů, tak trochu zhřešili. Byli jsme v Poe Poe na pizze a pak si dali palačinku jako dezert. :)) 
Během týdne se mi podařilo přečíst Já už budu hodná od Clary Weiss a Tři temné koruny od Kendare Blake. Na první knihu si můžete přečíst recenzi ZDE na blogu, ale na tu druhou jsem se rozhodla, že recenzi psát nebudu. Bohužel mě tolik neoslovila a ani nemám chuť se do psaní recenze pouštět. Příběh byl ze začátku nudný, vůbec jsem se nedokázala začíst, a ještě k tomu ta smršť postav, které si člověk měl zapamatovat, byla šílená. (věřím, že v některých knihách to bývá horší) Od knihy jsem očekávala mnohem větší čtivost. Příběh se mi začal líbil až někdy ke konci. Zhruba 4-5 kapitol před koncem bylo skvělých, ale na to že jich tam bylo snad 20 nebo i víc, to je opravdu málo... 

Po dočtení korun jsem se pustila do druhého thrilleru, který mi přišel od Dobrovského. Jedná se o knihu Seznam hostů od Sanne Averback. Zatím jsem úplně na začátku, takže toho nemám co říci, ale určitě sledujte na IG čtecí update. :-)
V sobotu jsme se s přítelem vydali na výlet, kdy jsme navštívili restauraci Brusenka v Brusné. Byl to náš první delší výlet na skútrech v tomto roce. Počasí bylo krásné, takže se jelo báječně. Pokud budete mít někdy cestu kolem Brusné, určitě doporučuji návštěvu restaurace, protože byla výborná a kde jinde seženete oběd za 219 korun kde máte v ceně předkrm, polévku, hlavní jídlo a dezert. No myslím, že v dnešní době skoro nikde. Navíc jídlo bylo naprosto výborné. Obsluha jedna radost. Během 45 minut jsme měli všechny chody na stole a samozřejmě také v sobě. 

V neděli (dnes) jsem jela navštívit bráchu s mamkou na baráček, kde jsme šli na delší procházku s psíkem a na chvíli vyrazili do centra (opět na Ugo šťávu - tentokrát jsem vyzkoušela příchuť řepa + mrkev + jablko). Dnes večer se rozhodl brácha udělat lívance! Takže po dopsání tohoto článku se chystám jít pořádně nabagrovat, abych samozřejmě přežila na cestu na byt. 
Doufám, že jste se v tomto týdnu měli také dobře a že je u vás taky hezky. Určitě budu ráda, když mi napíšete, jak jste se měli, co jste dělali a nebo přečetli. :-)

Vlevo příteluv, vpravo můj.
S pozdravem
Mrs. Jungová!

7 komentářů:

  1. Tak to jsi měla týden nabitý čtením i zážitky :) Thriller Už budu hodná mě taky láká, stejně jako Tři temné koruny. Jen škoda, že tě vůbec neoslovily, teď se trochu bojím zklamání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě mrzí, že mě Tři temné koruny neoslovili. Každopádně konec knihy byl překvapivý a i tak si ráda přečtu druhý díl a doufám, že to bude pecka. :)

      Vymazat
  2. Skoda, Tri temné koruny me dost lakaly a cekala jsem vic, zvlast diky neokoukanemu tematu, alespon castecne... Minuly tyden byl fajn, ale tento bude lepsi, jsem doma, dovolena a flakacka. Zadna prace :-) Momentalne ctu Turnus od Howeyho, tak doufam, ze to brzy doctu a zacnu neco dalsiho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že sis užila pořádně dovolenou. ^_^ Jinak také mé Tři temné koruny hodně lákaly a proto mě i mrzí, že mě tolik neoslovily. :(

      Vymazat
  3. Tak to byl pěkný týden. :) Já celý víkend strávila venku na zahradě, kde jsem se vyhřívala a užívala si sluníčka. Přičemž jsem dočítala Harryho Pottera a Ohnivý pohár.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi měla krásný víkend. Je super, že už vykouklo sluníčko. :-)

      Vymazat
  4. To je dobré,když zhřešíte jeden z pěti dnů. My jsme s přítelem rádi, když jeden z pěti dnů nehřešíme. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^