neděle 10. února 2019

Ohlédnutí za týdnem [4.-10.2.2019] #1


Zdravím Vás všechny u prvního článku ze série "Ohlédnutí za týdnem". Dlouho jsem přemýšlela, jaký typ článku bych zde mohla zařadit, abych vám prostřednictvím něj mohla přiblížit kousek z mého každodenního knihomolského života. Takže se zde budou převážně objevovat knižní témata, ale také jak se mi vede v nové práci či jak se má naše malá Bety (neboli Batman). :-)

Moje akční nálada tenhle týden pokulhává tím, že už jsem více jak týden nemocná a ne a ne se toho zbavit. Drží se mě zuby nehty a já i přes to chodím statečně do práce, jelikož jsem trubka a jediné na co myslím je to, že bych se doma nudila a být doma bych brala jako za trest. Poctivě tedy piji čaje a hážu do sebe všemožné pilulky, které na obalech hlásají, že by mi měli pomoct. Proč tedy nepomáhají?!
Aby toho nebylo málo, k nemoci jsem si rozečetla knihu "Text" od Dmitryho G. , která se mi četla tak hrozně špatně, že jsem byla do čtvrtka naprosto zoufalá. Myslím, že se mi stalo poprvé, že bych měla ke knize takový odpor. Snažila jsem se nemyslet na to, že kniha se odehrává v Rusku. To byla opravdu maličkost. Ale tím, že mi nesedl ani hlavní hrdina, šlo pro mě všechno z kopce. Čím víc jsem se v příběhu dostávala dál, tím víc jsem měla chuť hlavního hrdinu zabít a opravdu jsem mu z celého srdce smrt přála. A ne, nebylo to kvůli tomu, že byl z Ruska. Bylo to jeho otravnou osobností, i když ano, bylo mi ho ze začátku líto. To co se mu stalo bylo nepříjemné, ale aby udělal to, co udělal... a jen pro pomstu? A pak se litovat? No... příběh se rozhodně netrefil do mojí momentální nálady. Možná jsem se přeci jen měla pustit do něčeho jiného. Čas už ale nejde vátit zpět. Knihu jsem nakonec ohodnotila 3* z 5*, ale jen díky skvělému námětu knihy. 
 
Na zlepšení nálady jsem si ze čtečky vybrala knihu "Jediná maličkost" od Erin Watt, která mi zpříjemňovala poslední tři dny. Nemohla jsem si vybrat lépe. Když člověk potřebuje vypnout, tak jsou tyhle romantické vymývače mozku nejlepší. (Pozor, tenhle pojem vymyslel můj přítel, to není z mé hlavy.) Knihu se mi dnes podařilo přečíst a ráda bych na ni sepsala recenzi. V průběhu týdne se tedy máte na co těšit. :-) 

V pondělí jsme si byli vyzvednout urnu naší zesnulé Ený. V Olomouci jsme objevili krematorium pro zvířata, kde jsme nechali naši 15ti letou kočičku zpopelnit. Před 3 týdny se u ní objevil zhoubný nádor a bohužel její staré tělíčko už to nezvládalo. Přestávala pomalu jíst až nakonec zhubla natolik, že jsme to nechtěli protahovat a nechali jsme ji uspat. Bylo to pro nás velmi těžké rozhodnutí, ale říkali jsme si, že teď už jí bude jen dobře.

Na druhé straně naše malá Bety je čiperná až až. Začalo se u ní pomalu projevovat mrouskání, a tak jsme neváhali a objednali ji na kastraci, kterou už má i za sebou a v pondělí jdeme vytahovat stehy. A jelikož je to opravdu velká nezbednice, musela dostat krunýř. I tak je to ale pořád velká fešanda! Nejhorší situace nastává, když se snaží tulit a rve mi krunýř do ksichtu tak, že mi dnes ráno málem zlomila nos. Jenže když se na vás pak podívá tím svým roztomilým kukučem, tak jí přece musíte odpustit. Vždyť to ani jinak nejde ne?

Poslední věcí, se kterou bych se s vámi chtěla podělit je, že mi opravdu hodně chybí cvičení. Od prosince 2018 jsem nevynechala ani jeden trénink podle měsíčních výzev od Péti Elblové. Líbí se mi její životní styl a stejně tak i způsob, jakým vede tréninky. Tím, že jsem nemocná, musím oddalovat 3 měsíc výzvy na později. Doufám, že v týdnu už se do toho pomalu opět dám. Tenhle týden jsem se snažila jíst aspoň trochu lehčeji, když už se jen válím v posteli s bacily (a Bety :D).

Zkouším tedy různé recepty z Pétina ebooku Boj za nové tělo. Na obrázku vlevo můžete vidět čokoládový Mug cake, který je dělaný z vloček, bílého jogurtu, čokoládového proteinu, medu, kakaa kypřícího prášku a vejce. Příští týden bych ráda vyzkoušela i banánový. :-) Včera jsem se pustila do fitness kidner řezu, který se také skvěle povedl. Takže i mlsat můžu o sto šest. :))

Ebook přírůstky

Jelikož už má knihovnička praská ve švech a nemám si kam dávat nové knihy. Přistoupila jsem k tomu, že jsem si dnes pořídila dvě knihy do čtečky. :-) A samozřejmě jsou to momentální horké novinky!



Jak jste se měli v tomto týdnu vy? Co jste přečetli? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

8 komentářů:

  1. Tak ti přeji, ať se tě ta nemoc už pustí a jsi zdravá a plná energie do cvičení :) Jinak pěkné nové knižní úlovky, taky se na ně chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad už mě to brzy přejde. :) A tobě přeji ať se ti knihy líbí, pokud se do nich v blízké době pustíš. ^_^

      Vymazat
  2. To ti přeji brzké uzdravení, abys už brzy byla zdravá. :) Jinak musím uznat, že někdy ty romantické knihy jsou naprosto skvělé na odreagování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Enthu. :-) A přesně jak říkáš, někdy je to i potřeba ^_^

      Vymazat
  3. Moc pěkný formát článku. Souhlasím s tebou, romantické knihy jsou velmi dobré na odreagování :) Přeji brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Denčo. ^_^ Snad mě to už tenhle týden přejde.

      Vymazat
  4. zavidim ti tu vuli, ze se vubec do cviceni donutis, me se uprimne nikdy nechce :-D
    tak se brzy uzdrav :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě se mi taky hodně dlouho nechtělo, ale pak se stal zlom a konečně jsem se dostala do bodu, kdy jsem se do toho vůbec nenutila a dělala to s chutí. Třeba to k tobě taky jednou přijde. :D :)
      A děkuji. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^