neděle 27. ledna 2019

UNBOXING #36


Ve čtvrtek mi dorazil po dlouhé době recenzní výtisk na který jsem se už nějaký ten týden těšila. Jedná se tedy o jednu knihu, ale mám tu pro vás na ukázku ještě 2 knihy, které jsem později dostala dodatečně k vánocům. :-)


Recenzní výtisk mi dorazil od Dobrovkého a mockrát za něj děkuji. Jelikož v poslední době holduji thillery, vybrala jsem si tenhle žánr. Vybrala jsem si knihu "Hříšnice" od Petry Hammesfahr, která mě dle anotace nejvíce zaujala. Brzy se tedy můžete těšit na její recenzi. Doufám, že ji stihnu přečíst ještě do konce měsíce, jelikož od února toho budeme mít v práci více než doteď.


A pak tu mám navíc dvě knihy, které jsem později dostala ještě od přítele k vánocům, ale nestihla jsem vám je tady ukázat. Tak se na chvíli vrátíme ke svátkům. :-)

V jednom balíčku byla kniha "Text" od Dimitryho Glukhovského. Autora, který napsal slavné Metro. :-)


A v druhém balíčku jsem našla knihu "Ochutnávačka" od V.S. Alexander, kterou už jsem stihla přečíst a nemůžu si ji vynachválit. Ráda jsem se ocitla na druhé straně příběhu a dozvěděla jsem se tak, jak to vypadalo za války z pohledu Němců.

Četli jste některou z výše uvedených knih nebo se na teprve chystáte? 

Čtete raději thillery nebo romány či fantasy?


S pozdravem
Mrs. Jungová! 

14 komentářů:

  1. Krásné kousky, nečetla jsem ani jednu, ale třeba se k nim časem dostanu :) Jinak já jsem asi spíš na fantasy ale neříkám, že si nepřečtu i jiný žánr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ty žánry střídám. Mám ráda všechny a čtu více méně podle aktuální čtecí "nálady" :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to na naprosto krásné knihy. Ochutnávačka mě též zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mě Ochutnávačka a Text, ale počkám si, až je pořídí do knihovny! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kousky. Ochutnavacku už jsme spolu řešily na IG. A už ji mám také objednanou společně s knihou "Oblíbená sestra". Moc se na ně těším. Přeji ti krásné čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na "Oblíbená sestra" a kniha vypadá zajímavě. Snad se ti budou obě líbit ^_^

      Vymazat
  5. Tak ten Text vypadá zajímavě. Ať se ti všechny knihy dobře čtou. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to tak nějak střídám, ale asi nejvíc ty romány. Jinak Ochutnávačku mám na svém seznamu, co chci přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně. Ráda čtu všechny žánry a dle čtecí "nálady" je střídám. :-)

      Vymazat
  7. Pěkný výběr, mě nejvíc zaujal Text :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^