úterý 2. října 2018

Call-it-what-you-want - ZÁŘÍ 2018



Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.

Je to docela paradox, v srpnu jsem nastoupila do nové práce a myslela jsem si, že se čtením knih mám utrum. Ale když se teď dívám na seznam knih, které jsem přečetla v září... přemýšlím, kde jsem na to vzala ten čas. V září se mi podařilo přečíst krásných 8 knih. :-)

 
Víš, že tě potřebuju? (po dočtení) 

 
Víš, že mi chybíš? (po dočtení)


Mráz nebo noc (po dočtení)


 Něco mezi tím (během čtení) 


 Umělec na ostří nože (během čtení) 


Deset tisíc nebí nad tebou (po dočtení)



A Bůh pravil: Budiž Jonáš (během čtení) 


Inferno (po dočtení)


Četli jste některou ze zmíněných knih? Měli byste na ni stejnou reakci? :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Skvělé ohodnocení! Těmi GIFi z Riverdale jsi mě dostala. XD Naprosto souhlasím s Deseti tisíci nebi nad tebou, po dočtení jsem se tvářila nějak podobně. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné gify ke knihám. Jediná kniha, co jsem přečetla z těchto, je Mráz nebo noc, jen jsem měla trošku jinou reakci. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě právě Mráz nebo noc vůbec nepochodila. Třetí díl byl sice lepší jak druhý, ale už jsem z té série byla tak otrávená, že už mě to pak ani nebavilo :/ Ale pokud tobě se líbila, tak jsem samozřejmě ráda:)

      Vymazat
  3. Já jen nějak nejsem schopná poznat, jestli jsou ty tvé reakce pozitivní nebo negativní. :D
    Ale žádnou jsem (zatím) nečetla. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^