sobota 1. září 2018

Knižní narozeninové přírůstky


V týdnu jsem oslavila své 26 narozeniny a samozřejmě se s tím pojí i knižní přírůstky, kterých bylo opravdu požehnaně a dnes bych vám je tu chtěla všechny ukázat. :-)

 Jako první musím říct, že mám tedy konečně kompletí dvě série, jejichž autorky budou tenhle rok na Humbooku a už se těším, až budou mé knížky zdobit jejich podpisy. Teda až na to, že u jedné série jsem hodně na vážkách, jestli se mi vůbec líbí nebo ne. Ale o tom až později.


Zrovna nedávno vyšel poslední díl série DIMILY a tak jsem si říkala, že bych si přeci jen mohla přát oba díly, které jsem tedy nakonec i dostala. Pár lidem jsem věnovala seznam knih a když pominu 2 knihy, tak jsem dostala všechny ze seznamu. Za což opravdu moc moc děkuji.V tohle jsem vůbec nedoufala. Ale hodně mě to potěšilo. (To by potěšilo asi každého knihomola, že xD)

 První díl DIMILY jsem četla snad někdy před rokem, přesně si nepamatuji kdy to bylo. Na první díl jsem napsala pouze minirecenzi, kterou můžete najít ZDE. Rozhodně se chystám zrecenzovat i ostatní díly, takže se určitě máte na co těšit. Navíc jsem hodně zvědavá jestli 2 a 3 díl bude lepší jak první a nebo naopak. Na blozích samozřejmě zase kolují rozporuplné názory, takže jsem hodně zvědavá co na sérii řeknu já. :-)



Jako další jsem dostala doplnění série Sníh nebo popel. U téhle série jsem po dočtení druhého dílu uvažovala, jestli má cenu ten třetí díl vůbec číst. Nakonec jsem se rozhodla, že chci přeci jen vědět, jak tohle celé dopadne. Navíc tak nějak doufám, že by možná to zakončení mohlo stát aspoň trochu za to. Tak uvidíme. 


Další knihou je "A Bůh pravil budiž Jonáš" od autora, který napsal Smrt a jiné vrcholy mého života. Jeho první kniha mě natolik bavila, že jsem si musela napsat do seznamu i tuhle. :-)


Po Cinder & Ella pokukuji už hodně dlouho. Četla jsem na knihu tolik skvělých recenzí a moc se těším až se do knihy pustím. Dle anotace mě příběh velmi zaujal, tak jsem zvědavá jak ji nakonec budu hodnotit. :-)


 Další doplnění série se dočkala série Mafiosa. Pořád jsem myslela na to, že si musím pořídit další díly, protože první se mi líbil opravdu hodně. Kvůli tomu, že se blížil zdárný konec vysoké školy jsem se k tomu nakonec nedostala. Tedy až do téhle chvíle! *-*


A pak tu mám poslední doplnění série a tou je Jiskra v popelu. Druhý díl jsem dostala od kamarádky a od Terky z blogu She is a Bookaholic. :-) Ještě jednou moc děkuji holky.


Předposlední knihou je Smrtka od Neala Shustermana. Kniha Bez šance se mi od něj líbila natolik, že je nutnost mít i tenhle kousek! :-)


Poslední knihou, kterou jsem dostala od přítele je Artemis. Docela často jsem o knize mluvila, že bych ji chtěla, ale nikdy jsem si ji nakonec nepořídila. Zdobila i můj seznam knih přání a popravdě jsem vůbec nedoufala, že bych ji mohla dosta, ale nakonec ji mám. :-) A už teď se těším na její přečtení.


Četli jste některou z knih? Kterou knihu byste mi doporučili si přečíst jako první?
Budu se těšit na vaše komentáře. :-)

S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Žádnou z knih jsem nečetla, ale vlastně u všech bych to ráda napravila. Škoda jen, že času je tak málo... :)) Užij si čtení, budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ^^ a máš pravdu, toho času je tak málo, že možná budu ráda, když tyhle knihy dočtu tak do vánoc. A recenze určitě budou :))

      Vymazat
  2. Žádnou jsem nečetla, ale přeji ať se líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Artemis chci koupit svému příteli k Vánocům, tak doufám, že si ji mezitím nekoupí sám nebo mu ji nedá někdo jiný. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^