neděle 27. srpna 2017

Humboocký Marry Kiss Cliff tag


Už je to nějaká doba co vypukl Marry Kiss Cliff tag a já se konečně dostávám k tomu, abych si jej taky udělala. Musela jsem trochu protřídit postavy z předpřipraveného archu od pořadatelů, jelikož jsem ještě pár knih nečetla a postavy mi tedy nic neříkají. I tak mi to ale vychází početně pěkně, abych udělala aspoň 3 kola. :-)

Marry Kiss Cliff  neboli koho bych si vzala, políbila a shodila ze skály.

1. kolo

V prvním kole jsem si vytáhla postavy, Chaol (Skleněný trůn), Edward (Stmívání) a Tamlin (Dvůr trnů a růží). Musím říct, že tohle je pro mě hodně silná trojice. Na Stmívání jsem hodně ulítala a Edwarda jsem měla vždycky ráda, dokud mi to filmové zpracování tak trochu nezkazilo. Nakonec si myslím, že jsem se ale rozhodla správně. Chaola jsem měla ráda už od první chvíle, takže toho bych si vzala. kouzelného Tamlina bych políbila (nevím jestli je mé rozhodnutí neuvážené, potom co jsem viděla TAGy jiných, kteří Tamlina házeli ze skály, ale přeci jen jsem četla pouze první díl...) a Edwarda shodila ze skály (stejně by přežil, tak je to vcelku jedno :)) )

2. kolo

Ve druhém kole jsem si vytáhla Doriana (Skleněný trůn), Tylera (Víš, že tě miluju?) a Wesley (Otka). Popravdě tohle je taky docela silná trojice, ale i tak si myslím, že mám docela jasno. Budete hodně překvapeni z mého rozhodnutí, ale i tak bych si z těch tří vybrala za manžela Tylera. Ano má hroznou povahu, ale i tak mě v knize okouzlil (více jak hlavní hrdinka). Doriana bych políbila. A nakonec (bohužel) Wesleyho bych shodila ze skály. V Otce jsem jej měla hodně ráda, tedy zpočátku moc ne, ale nakonec se z něj vyklubal super kluk! Tak doufám, že ten pád napůl přežije.


3. kolo

No a v posledním kole jsem si vytáhla Petera (Všem klukům, které jsem milovala), Morpheus (Šepotání) a Tobias (Divergence). Musím říct, že tohle rozhodování je opravdu nejjednodušší a tentokrát půjdu pozpátku. Ze skály bych určitě shodila Morpheuse, jelikož (musím se přiznat) jeho jsem nikdy neměla moc v lásce. Vždycky mě dokázal tak maximálně vytočit. Je to ironie shodit někoho, kdo dokáže pád přežít, ale i tak bych to udělala, jelikož shodit Petera či Tobiase... to si nedokážu představit. Petera mám ráda, ale jen bych ho políbila. A Tobiase bych si vzala. Vždycky jsem pro něj měla slabost a vždycky mít budu :-)


Souhlasíte s mým výběrem nebo byste z daných trojic učinili jiná rozhodnutí? :)

S pozdravem, Mrs. Jungová

2 komentáře:

  1. To je dobrý, shodit Edwarda ze skály! Vzhledem k tomu, že přežije, bych to taky udělala. Je to přeci jen Cedric. :D ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^