pátek 21. dubna 2017

Čas zkouškového období = méně času na čtení

Zdravíčko všem!

Duben už je skoro za námi a na dveře nám klepe květen. Což znamená, že se nám pomalu blíží zkouškové období, čemuž samozřejmě předchází zápočtové období, které už mi šlape na paty a odstartuje příští týden. A tak mi nezbývá nic jiného než ležet v učení, které už do sebe sypu něco přes týden. Proto bohužel nemám čas jak na blog tak ani na čtení. Nejvíce mě mrzí, že jsem se zasekla v knize ("Poslouchej!" od Sarah Dessenové), kterou bych opravdu moc ráda dočetla, ale zkrz to, že mě čekají ve středu dva zápočtové testy a jedna zkouška, si říkám, že to musím ještě ty tři dny vydržet a pak se zase naplno pustím do čtení a samozřejmě i na recenzování knih! :-)

Také mám v plánu zveřejnit článek o dni, který jsem strávila v Německu v Heide Parku. Pokud si vzpomínáte, někdy v srpnu minulého roku jsem vám popisovala zážitek ze zábavního parku a také z Německa, ale z Europa Parku. Ráda bych pak i v článku zmínila, který Park se mi líbil více. :-) Ale převážně to samozřejmě budou pocity z horských drah a všeho možného co jsme navštívili :)


Předem se Vám všem tedy omlouvám za tu chvíli, co ještě budu neaktivní. Bohužel ve zkouškovém období je to vždycky takové, ale slibuji, že pak se to zase všechno vrátí do starých kolejí.

Navíc jsem docela ráda, že přes to šílené počasí, které se u nás naprosto zbláznilo (je mi jasné že na severu je to ještě horší) mohu být doma zalezená pod dekou, s čajem, učením a nějakýma těma dobrotama! Aspoň nějakou tu výhodu to učení má, nemusím nidke trajdat a jsem v teple, když za okny je znovu jako v zimě. Brrr! Na druhou stranu si ale říkám, že mi to to počasí snad dělá naschvál, protože zrovna před pár týdny jsem si konečně pořídila skútr (Yamasaki, 125), na kterém se mi tedy podařilo zatím vyjet jen snad 4x a pak jsem ho opět musela schovat do garáže aby se na něj prášilo. Opravdu doufám, že se snad to počasí brzy vzbrchá a budu moci opět vyrazit na silnice! Protože soupeřit s auty na čáře před červenou, je opravdu sranda :D

Ještě bych vám chtěla moc poděkovat za trpělivost a snad jste na mou stránku nezanevřeli po té době co jsem se zase dlouho neozvala. Bohužel každý rok tu budou dvě taková období, pokud se tedy někdy nevyskytne něco urgentního.

Předběžně bych mohla říci, že o víkendu bych ráda zveřejnila článek o zážitcích z Heide Parku a ke konci nadcházejícího týdne bych chtěla napsat recenzi na "Poslouchej!" od Sarah Dessenové.

Na závěr bych vám ještě chtěla popřát ať se daří i ostatním vysokoškolákům překonat zkouškové období, samozřejmě úspěšně! A vy co chodíte do práce nebo na střední školu, i vám přeji ať se vám daří a máte se pěkně! :-)

S pozdravem Mrs. Jungová! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^