pondělí 20. února 2017

UNBOXING #13


Vím, že je po víkendu, ale i tak Vám přináším slíbený unboxing.
Je to tedy na knihu, která mi dorazila ze začátku minulého týdne. Už jsem se do ní i malinko ponořila a zatím nemám žádné výtky:)

Co na mě tedy vykouklou z balíčku?

Prozradím, že je to recenzní výtisk od knih Dobrovských. I kdybych ji nedostala k recenzi, chtěla jsem si ji 100% pořídit. S prvním dílem jsem byla více než spokojená a na druhý díl jsem se těšila jak malá :-)



Už u prvního dílu jsem zaznamenala mnoho nepřiznivců, kteří měli k téhle knize hodně připomínek. Ať už typu, že takovou knihu by mohl vydat každý a nebo, že tohle se knize ani trochu nepodobá.

Vždycky se najdou lidi, co něco budou odsuzovat a ani u téhle knihy to nebude výjimka. Docela jsem zvědavá, co se tentokrát dočtu o níže zmíněném pokračování.


Jak můžete vidět na obrázku, dorazila mi kniha "Deník fejsbukové matky" od Lucii Nachtigallové

Četli jste už druhé pokračování? Pokud ano, jak se vám líbilo? Pokud ne, chystáte se na něj? :-)
Za Vaše komentáře budu velice ráda.

S pozdravem Mrs.  Jungová!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^