pondělí 5. září 2016

Knižní výpis: ČERVENEC - SRPEN 2016


Minulý měsíc jsem tak trochu zapomněla zveřejnit článek o tom, co jsem přečetla a tak tenhle článek bude o malinko delší.
Dohromady jsem za ty dva měsíce přečetla 9 knih (4 v červenci a 5 v srpnu).



ČERVENEC




Červenec jsem načala knihou "Zrcadlení" od A.G.Howard, která je také závěrečným dílem Šepotání. A i když mi příběh bude celkově chybět, jsem ráda, že mám tuhle sérii dokončenou a mám aspoň na co vzpomínat.
Recenzi si na ni můžete přečíst ZDE.

"OTKA" od Kody Keplingerové byla naprosto úžasná, skvěle jsem se u knihy pobavila a konečně můžu i já potvrdit, že film je úplně něco jiného než kniha. A za mě je kniha rozhodně lepší i když u filmu jsem se taky hodně nasmála.
I na tuhle knížku ZDE můžete najít recenzi.

Třetí knihou v pořadí byla "Girl Online: Na turné", v pořadí druhý díl (ještě nás tedy čeká jeden poslední). Kdo už četl mou recenzi, všiml si, že jsem z ní nebyla zrovna dvakrát nadšená, což mě samotnou taky dost zklamalo, ale nedá se nic dělat.
Každopádně třetí díl si samozřejmě přečtu, i přesto, že se mi druhý díl nelíbil tolik jako první, jsem zvědavá jak to celé dopadne.

A jako poslední knihou v tomhle měsíci byla "Poldark: Návrat domů" od Winstona Grahama. Na první pohled skvělá knížka, bohužel mě tam nudili občasné politické pasáže, takže mi trvalo hodně dlouho než jsem ji přelouskala, mezi tím jsem přečetla i výše zmíněné knihy, ale nakonec poslední den v měsíci po stěhování jsem ji dočetla a rozhodně toho nelituji :-)
Mám v plánu si pustit i seriál, jelikož mě docela zarazilo kolik dílů už v cizině vyšlo, tak ani nevím jestli budu dále pokračovat ve čtení... i když za zkoušku nic nedám.


SRPEN





Na začátku srpna jsem se jako první pustila do recenzního výtisku od nakladatelství Monument "Lazarus: Na cestě po galaxii" od Davida Strnada. Na blogu si můžete přečíst recenzi ZDE.
Příběh to byl docela zajímavý, ale nemá cenu jej tu znovu rozebírat. Kniha to byla průměrná, což znamená že úplný odpad to nebyl.

Druhou knihou byla "Než jsem tě poznala" od Jojo Moyesové. Prakticky celý měsíc srpen se nesl v duchu romantiky od Jojo. Podařilo se mi přečíst většinu jejích knížek a za září už mi zbývá jen její poslední novinka:)
Téhle knize jsem opravdu nedokázala nic vytknout, byla skvělá a naprosto jsem si ji užila! Stejně tak i filmovou verzi, i když mi tam přeci jen pár scén chybělo, ale vzpomínka na knihu je to velmi pěkná:)

"Stříbrná zátoka" následovala hned jako další. Nejdříve jsem se nemohla do příběhu začíst, díky tomu, že byl vyprávěn hned z několika pohledů.... to se ale nakonec vstřebalo a nakonec se mi příběh velmi líbil.

"Poslední dopis od tvé lásky", jsem četla jako poslední. Tady jsem měla opravdu velký problém se začíst a knihu mi trvalo přelouskat opravdu hodně dlouho. Možná jsem se setkala i s čtecím blokem, který ale nakonec přešel a knihu jsem dočetla a byla jsem moc ráda, protože ten konec byl opravdu krásný!

Všechnu tu romantiku jsem ještě prostřídala knihou "Bez šance" od Neal Shusterman.
Trvalo mi hodně dlouho než jsem se ke knize konečně dostala, ale musím říct, že to stálo za to. A doufám, že pokračování bude co nejdříve přeloženo :-) 

A co jste v červenci - srpnu přečetli vy? Bořili jste prázdninové rekordy nebo si drželi stále stejnou várku knih jako kterékoliv měsíce předtím? 

S pozdravem Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. U me bylo leto bidne, dohromady osm knih, coz mam normalne za mesic.
    Od Jojo jsem cetla zatim jen Nez jsem te poznala, doma mam jeste Dopis a urco si chci sehnat i ostatni knihy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspon sis uzila prazdniny, pokud nebyly teda spise pracovni.:)
      Snad se ti i ostatni knizky od Jojo budou libit,pokud se do nich pustis:))

      Vymazat
    2. Me se prazdniny uz par let netykaji, ale mela jsem spoustu volna a to nectu. Potrebuji chodit do prace, abych neco precetla :D
      Beauty of pink / Knižní regál

      Vymazat
    3. jo takhle :D
      Tak tedy snad budeš často jezdit do práce abys mohla číst! :D :)

      Vymazat
  2. Já prázdniny neměla, pracovala jsem o sto šest a proto jsem měla o dost menší seznam přečtených knih, ale M přečetl asi nejvíc knih za poslední měsíc víc než za celý svůj život :) :D ten si čtení fakt užil :) přečteno za srpen již brzy u nás ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na článek!
      Vůbec si nedokážu představit kolik knih máš asi na mysli :D Takže jsem rozhodně zvědavá! :)
      Já převážně taky pracovala, hlavně v červenci, ale v srpnu jsem to měla už takové volnější.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^