středa 24. února 2016

TokyoTreat Box + nové zlatíčko!


Slavnostně ohlašuji, že mi konečně dorazil TokyoTreat box! ^__^ Úspěšně jsem se po měsíci dočkala a i hned ze začátku chci podotknout, že jsem neprohloupila a sladkosti opravdu stály za to! :)

Byl to můj první box a jelikož jsem nevěděla co tam čekat a jestli mi budou sladkosti vůbec chutnat, vzala jsem si jen Small Box, čehož momentálně trochu lituji, ale už jsem si jej navýšila a příští měsíc na mě tak bude čekat ještě více zajímavých sladkostí! :)
Box je ze stránky http://tokyotreat.com

Nejsem jediná koho box uchvátil, bratr si hned nějakou tu sladkost přivlastnil a ptal se kdy přijde druhý box :D
Tak už se pojďme podívat co se v Únorovém boxu objevilo! :-)
Jako první na mě vykoukl balíček čipsů, ve tvaru kroužků, které jste si mohly klidně navléci na prst (jak vidíte na obrázku). Brambůrky měly zpočátku paprikovou chuť, po rozkousnutí a vstřebání to už ale bylo ostré po hořčici a dále nespecifické chuti... :D v bločku jediné co jsem přeložila bylo, že je to příchuť marinovaného srnčího Pollocku... tak... zajímavé XD


Dále na mě vykoukli (známé i u nás) Pocky, akorát ne s tradiční čokoládovou příchutí, ale jahodovou. Já osobně na tyhle tyčinky moc nejsem, radši samostatné tyčinky, ale bráchovi zachutnali a tak si je hned přivlastnil.


Dále tak byli žvýkačky, k těm jsem se ještě nedostala. Docela jsem zvědavá jakou budou mít chuť, protože nastávající kuličky (o fotku níže), mě dost, jak chuťově, tak tvarovou konzistencí, hodně překvapily :D


Tyhle ovocné kuličky byly opravdu vynikající! Nejvíc mě zaujala konzistence kuliček, byly tak nějak zvláštně... gumové... i když to není úplně to správné slovo. Nebyly gumové jako gumový medvídci ani nic podobného, prostě... bylo to velice zvláštní, ale hodně dobré! *.*


V tomhle malém balíčku se ukrývala jedna "sušenka" chuťově to celkově připomínalo naše linecké s jahodovou náplní.


A poslední byla zvláštní tyčinka... na mě moc přeslazená, i když voněla moc pěkně. Byla to tyčinky plná sladkých kuliček "přilepených" na povrchu. Tvarově jako energetická tyčinka. Tohle je asi jediná věc, kterou bych znovu nevyhledávala.


A nakonec fotka se všemi sladkostmi. Překvapilo mě, že všechno bylo moc dobré, až tedy na tu poslední sladkou, růžovou tyčinku. Příště vám nafotím i obsah sáčků, abyste měli představu jak daná sladkost vypadá. A třeba vám navodím chuť tenhle box taky vyzkoušet :) Aspoň ten malý do začátku.



A poslední věc, kterou bych vám chtěla ukázat je Polaroid instax mini 8, který jsem si pořídila včera. Přemýšlela jsem nad ním už hodně dlouhou dobu a hlavně mi trvalo se rozhodnout, jaká barva by mě neomrzela. Byla jsem rozhodnutá pro modrou nebo žlutou, ale jak jsem viděla tu červenou v kamenném obchodě, vyhrála ten "boj". :)



S foťáčkem jsem stihla pořídit už tři fotky. Bohužel jsou na nich osoby, které nechtějí být zveřejněny, tak vám ukážu jen jednu, kde jsem si vyfotila Rousinku. Bohužel nějak se jí polaroid nezalíbil a stále před ním utíkala a když už se mi ji podařilo "přemluvit", dívala se na mě jako bych jí ubližovala XD 



 S foťáčkem jsem víc než spokojená :3 už se těším až příští měsíc vycestuji a budu si jej moci vzít a udělat nějakou tu vzpomínkovou fotku :)

Taky mi nedá se zeptat, jaký máte názor na Polaroid foťáky? Jste pro takové zaznamenávání fotek, nebo máte rádi radši klasické fotoaparáty? :)
Nebo snad také nějaký typ vlastníte? Pokud ano, budu ráda, když se podělíte o fotku vašeho zlatíčka ^^

Bohužel se Silem, jsem nějak moc nepohnula, čeká mě ještě okolo 60 stránek (já vím je to málo, ale nějak mi ten konec nejde přelouskat), ale snad zítra už knížku konečně dočtu, když ve škole budu mít dlouhou pauzu na oběd :)
Pak se tedy konečně budete moci těšit na recenzi ^^

S pozdravem Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Juj, Pocky sú najlepšie japonské sladkosti! :) A instax má krásnu farbu, nech ti dobre slúži a budú z neho len pekné fotečky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý příspěvek - o těchto food boxech jsem slyšela, ale vůbec mě nelákají... Zato INSTAX! Ach bože, jak ten já potřebuju... Ale zatím se bráním, protože mně osobně to přijde jako docela drahá sranda - na druhou stranu mě baví to, že člověk musí o fotkách trochu přemýšlet a ne bezmyšlenkovitě cvakat čudlíkem jako na digitálu. Asi časem ale podlehnu, při vytváření krásných vzpomínek to je určitě báječný pomocník! :)
    Hezký den,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to je, není to sice zase tak nejhorší (cenově), ale člověk si musí promyslet jestli to opravdu chce a jestli jej vůbec využije. Já nad ním přemýšlela hodně dlouhou dobu a nakonec jsem ráda že jej mám ^^ už si jen pořídit album na hezké momentky a jak ty říkáš, jde zde o promyšlenost a ne bezduché cvakání na digitálu, kde můžeš udělat tolik fotek kolik jen chceš a pak si vybrat. U Instaxu je to kouzlo momentu zachycení. Tak snad se mi s ním podaří udělat spousty krásných fotek ^^

      Vymazat
  3. Jé, to je neskutečně roztomilé! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^