pátek 29. ledna 2016

Unboxing #4


Po skoro třech měsících je tady další unboxing! Nedávno mě zaujali na vašich stránkách recenze na jednu knihu a myslím, že jsem ji tu i jednou někde zmiňovala. 
Konečně se mi teda dostala do rukou. Už ji mám i úspěšně rozečtenou a nemyslím si, že to bude mít dlouhé trvání a do neděle ji budu mít "zhltnutou" jako malinu, protože musím uznat, že koupí jsem rozhodně neprohloupila.
A teď už se pojďme konečně podívat copak to je za knížku :-)
Je to kniha, na kterou jsem v poslední době narazila skoro na každém blogu, jejíchž recenze mě navnadili na to, si ji taky nakonec pořídit.

Objednávka proběhla přímo u nakladatelství Jota.

Ano je to kniha Všechno úplně všechno od Nicoli Yoonové.

Pohled zezadu. 

 A pohled na knihu bez obalu, vypadá jako deník :)

Jaký máte názor na tuhle knihu vy? Četli jste ji? Nebo se na ni chystáte? :)

S pozdravem Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Tuto knížku neznám, ale určitě se po ni kouknout moc mě zaujala obálkou děkuji za tip. :D
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač ^^ doufám, že tě zaujme i příběhově jestli se k ní dostaneš :)

      Vymazat
  2. Na knížku jsem docela dlouho koukala v knihkupectví, ale nakonec jsem si ji nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nad touhle knihou ještě stále přemýšlím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako není to nic převratného :D ale je to docela fajn příběh :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^