pondělí 1. června 2015

Rok se s rokem sešel

Už to bude skoro rok, co jsem naposledy přispěla na tenhle blog. Ani si nepamatuji na svůj blok, proč jsem sem přestala přispívat. Možná v tom byla trochu škola, přeci jen poslední ročník byl více náročnější než ty ročníky předtím. Písemky se psali skoro denně, oddych nebyl. Do toho ještě dlouhodobá práce, která se musela na konci roku prezentovat a obhajovat, takže té jsem se musela věnovat skoro pořád. K tomu se ještě učit 2 měsíce předem na zkoušky a do se ještě učit na vedlejší písemky a člověk má pak jen pocit, že váš mozek se chystá každou chvíli prasknout jak je nacpanej všemožnými informacemi.
Minulý týden jsem ale konečně úspěšně složila zkoušky a od té doby už nechávám svůj mozek je relaxovat a tělo příležitostně taky, když zrovna nejsem na brigádě. Ale pořád je to lepší než do sebe cpát něco, co mi v mozku stejně nevydrží déle jak týden. A konečně jsem se opět dostala k tomu, abych mohla hltat jednu knížku za druhou a dohnat seriály, které jsem zameškala, plus se těšit na další sérii Teen Wolf, která má vyjít už příští měsíc. Fanoušci tohohle seriálu určitě pochopí jak jsem momentálně napnutá až k prasknutí.

I když jsem se ale učila na zkoušky, i tak jsem si kupovala knížky s myšlenkou, že jen co zkoušky složím, hned se dám do čtení a to jsem taky udělala.
Momentálně čtu Fangirl, u které mi už zbývá posledních pár stránek. A musím říct, že jsem z téhle knížky absolutně nadšená a netěším se až to skončí. Postavy jsem si oblíbila a nerada se s nimi budu loučit. :/
Jako druhou knížku mám, už hodně dlouho, rozečtený třetí a zároveň poslední díl Dokonalý svět od Ally Condie. Nevím proč, ale poslední díl, už mě tak moc nebaví, jako ty díly předtím.. možná je to tím, že jsem to nečetla všechno po sobě, ale četla jsem to v rozmezí jednoho roku... a nebo je to zatím tím, že jsem tak ve čtvrtce a teprve se tam začne něco pořádného dít.
A do třetice mám rozečtenou knížku Upírova fotografie od Olivera Nocturno. Jsem zatím jenom na začátku, ale i tak mi ta knížka přijde docela zvláštní už od začátku, ale rozhodně ji nepřestanu číst jen proto, že se mi zdá, že mi asi nesedne. Třeba se to ještě v průběhu změní :-)

Mmm... co více dodat než jen, že děkuji těm co tenhle blog sledovali, si jej neoddělali ze sledovaných okruhů a snad si všimnou, že jsem se vrátila k "životu na blogu" a občas sem zaskočí se jen tak mrknout. ^__^

2 komentáře:

  1. Tak tedy hodně chuti do pokračování! Já po roční pauze musela jinam, abych tu chuť zase dostala. S novým začátkem je vždycky více elánu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahh dekuji, snad mi to vydrží :D už jednou jsem se přesouvala, ale to bylo z blog.cz ale tady bych uz rada zůstala, i když moc sledovatelů nemám xD ale přeci jen to dělám pro sebe a protože mě to baví.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^