neděle 16. června 2019

Ohlédnutí za týdnem [10.6.-16.6.2019] #18

Další týden nám utekl jako voda. Doufám, že jak budu mít v srpnu dva týdny dovolenou, tak ten čas tolik utíkat nebude. Každopádně teď se pojďme mrknout na shrnutí tohoto týdne. :-)

Občas se dostanu do situace, kdy přemýšlím, co jsem v pondělí vlastně dělala. Samozřejmě kromě práce. A jak tuhle situaci řeším, když potřebuji napsat týdenní shrnutí? Otevřu galerii v mobilu a podívám se na fotky, které jsem v tomto týdnu vyfotila. Jenže teď když se dívám do mobilu, tak tam vidím pouze obrázky cviků do dalšího týdne výzvy od Péti Elblové. Takže co jsem dělala v pondělí? Vypadá to, že jsem si asi chystala tréninky na celý zbytek týdne. A když tak přemýšlím, kolik jsem jich za tento týden stihla, musím říct, že pouze jeden. :D Zbytek jsem jela podle videí.

 
V pondělí jsem ještě narychlo objednávala dárek pro přítele, protože já hlava skopová jsem tenhle rok žila v domnění, že má narozeniny až na konci měsíce (jelikož tam pořádá i oslavu). A samozřejmě mi vůbec nedošlo, že minulý rok jsme je spolu slavili už na začátku. No stane se. :D Každopádně jsem se mu je snažila vykompenzovat. Koupila jsem různé druhy Lindt čokolády a po dlouhém uvažování jsem k tomu vzala deskovou hru Zima mrtvých, kterou si už dlouho přál. Viz. fotka. :)

Skoro celý týden jsem vydržela chodit do/z práce pěšky a dost mě to i bavilo. Jenom jsem na sobě musela mít co nejméně oblečení, aby to bylo aspoň trochu snesitelné. 

Na pátek jsem se těšila jako na smilování, jelikož mě čekal půl den volna. Z práce jsem vyrazila ve 12 hodin a hned nato jsme s přítelem vyrazili se skútrem do Uherského Brodu. Bylo potřeba jej odvézt na garančku a konečně se nám podařilo zjistit zásadní problém - proč jede pomalu do kopce. Pán byl velmi ochotný a vysvětlil nám, co je potřeba na skútru vyměnit. Sice to bude bohužel na vlastní náklady, ale když to pojede, jsem ochotná dát za opravu cokoliv. Pevně doufám, že po téhle opravě mi do konce sezóny bude jezdit bez problémů

Bohužel po cestě tam, se mi podařilo nehezky spálit a byla jsem ráda, že mi zrovna dneska Zásilkovna napsala, že si můžu jít vyzvednout balíček. Nacházel se tam sprej po opalování a suchý olej s vysokou ochranou proti slunci od značky Bioderma. Dlouho jsem přemýšlela, jakou značku zvolit. Kolegyně v práci mi doporučila tohle a musím říct, že sprej po opalování mi pomohl zklidnit pokožku a byl příjemně chladivý.:)

V pátek jsme ještě jeli vyzvednout dort v cukrárně. Mamka slavila 49 narozeniny, takže jsme se šli večer najíst do indické restaurace. Tentokrát jsem si dala kuřecí maso s mango omáčkou a indický chléb, který mi od poslední návštěvy hodně zachutnal.

V sobotu ráno jsme s kočkou jeli na baráček na návštěvu k bráchovi. Dopoledne jsme vařili ovocné knedlíky (s jahodami). Tento rok jich máme na zahradě pěknou hromadu. :)) Po obědě jsme se vydali na menší výlet na kole. Tentokrát jsme dali pouze 20km, protože v sobotu bylo fakt velký vedro. Než jsme vyjeli, nastříkala jsem se olejem od Biodermy, abych se nespálila a musím říct, že mi to pomohlo. Byla jsem jen lehce červená.
Potom co jsme dojeli z kola jsem si ještě před odjezdem na byt zahrála na VR Beat saber. :))


Večer jsme pak měly s kamarádkou takové menší posezení, kdy jsme si popovídaly o všem možném. Hlavně co je nového a daly si něco dobrého do nosu.

V neděli už mě čeká jen odpočinek. Dopoledne cvičení, odpoledne možná čtení a chystání dalších článků.

Čtecí update:
V pondělí jsem pokračovala ve čtení knihy Upřímnou soustrast, kterou se mi podařilo dočíst až ve čtvrtek. V práci byl dost frmol, takže jsem první dny v týdnu mezi pauzami bohužel nemohla číst, každopádně ve čtvrtek jsem naráz přečetla zbylou polovinu knihy. V příštím týdnu bych vám na ni chtěla zveřejnit recenzi. Ten stejný den, večer, jsem se pustila do detektivky Pokoj stínů od Jan-Erik Fjell. Zatím se mi příběh líbí a orientuju se v něm mnohem lépe než v tom prvním. Vypadá to, že bude mít náběh na mnohem lepší hodnocení.

Po dočtení téhle knihy bych se ráda pustila do Temnoty, která mi dorazila v rámci knižní štafety od Terky Mikulové. Bude to moje první zkušenost s lepíkama, tak jsem hodně zvědavá, jestli k něčemu budu mít co smysluplného dodat. :D Na lepíky jsem opravdu nikdy nebyla. Ke knihám si spíše píšu poznámky, tak uvidíme. :)


A jaké knihy jste v tomto týdnu přečetli vy? 

Co zajímavého jste zažili? :-)


S pozdravem 
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Dort byl moc pěkný, tak snad jste si to užili... Co se týče prvního odstavce, tak to dělám úplně stejně. Když nepíšu na Facebook dost postů, tak vždycky pomohou fotky v mobilu... :-D Moc se mi líbí, jak píšeš, že se s bráchou vidíte vlastně snad každý týden. Máte moc pěkný vztah. To bych taky ráda. Ale brácha si vždycky spíš udělá čas na kamarády, než na mě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. :D Ty fotky jsou opravdu vždy poslední záchrana. :D
      Mrzí mě, že s bráchou neáte takový vztah. Nám to chvíli trvalo, než jsme si přišli "na chuť". Jako dvojčata jsme často bojovali, ale asi nás hlavně spojilo to, že jsme se v mladším věku museli starali o mamku, která začínala být nemocná a byla často v nemocnici. Nevastní taťka se totiž starat nechtěl. Každopádně jsem za to ráda, protože jinak bychom takový vztah asi neměli. :)

      Vymazat
  2. Ten dort vypadá skvěle! Já jsem přečetla poslední díl Hraničářova učně, teď se snažím napsat článek, ale dělám do toho deset jiných věcí, tak to moc nefunguje. :D Ale byla jsem na víkend v Berlíně a to byl nádherný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Berlína bych se jendou také chtěla podívat. Byla jsi tam za něčím konkrétním? :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^