neděle 5. května 2019

Ohlédnutí za týdnem [29.4.-5.5.2019] #13

Dlouho jsem přemýšlela, co bych vám k tomuto týdnu řekla. Nepodnikla jsem nic zvláštního, ale aspoň tu má pro vás pár novinek a čtecí update. :-)


Pondělí bylo jako vždy naprosto šílené. Od minulého týdne jsem měla rozečtenou Slepou mapu a v tomto týdnu jsem s ní nadále pokračovala. Musím říct, že kdybych tuhle knihu četla před Hanou, líbila by se mi mnohem více. Tyhle dva příběhy se nedají srovnávat, ale i tak pro mě byl svým způsobem o něco slabší. Čímž nechci říct, že by se mi kniha nelíbila. Byla velmi čtivá a přesvědčila mě o tom, že autorka umí skvěle psát. Už se nemůžu dočkat, až se pustím do její nové knihy Tiché roky. :-)

Ve středu jsme s přítelem jeli na pouť, která byla u nás ve městě. Nebyli jsme tam nijak dlouho, ale udělali jsme takový tradiční nákup - perníkové srdce pro mamku, velký pendrek, oříšky v medu a marcipán. Po téhle krátké návštěvě jsme ještě jeli navštívit přítelovi rodiče,  kde jsme nějakou chvíli pobyli a pak jeli zpátky na byt.

Ve čtvrtek se mi podařilo rozečíst knihu, kterou jsem dostala na recenzi od Knihy Dobrovský, Je to jinak mami od slovenské spisovatelky Tamary Tainové. Neměla jsem od knihy velká očekávání, ale velmi mě překvapila svou čtivostí. Nečekala jsem, že se do knihy tak začtu, i když se zde neodehrává žádný napínavý děj. Už se pomalu blížím ke konci, takže doufám, že ji během dnešního večera dočtu a poté vám na ni sepíši recenzi.

Následující týden bude trochu víc akčnější. Koná se Svět knihy a já už se teď těším, jako malá! :) Bude to poprvé kdy se na něj dostanu více jak na pár hodin. Minulý rok jsem tam byla myslím 2 hodiny. V plánu máme s přítelem mnohem víc věcí, takže se můžete těšit i na fotočlánek. :-)

V tomto týdnu bych ráda vydala i článek o Světě knihy, kde bych vám ráda ukázala, co všechno mám v plánu navštívit. Předběžně mám tedy v plánu vydat v pondělí recenzi na knihu Je to jinak mami a v úterý článek o Světě knihy.

Přemýšlela jsem, jestli vám psát i smutné zprávy, tedy alespoň pro mě to bohužel smutná zpráva je. Po měsíci ježdění na skútru a po půl roce co byl na opravě v servise, jsem opět nucena ho dát na servis. Minule byl problém s dobíjením baterky a nyní nad 50% přidávání plynu "zdechá" a vypíná se. Nevím, jestli mám na ty stroje prostě jen smůlu nebo mi není přáno mít pohodlnější cesty do práce a výlety... Každopádně mrzí mě to, kor když jsem za to dala 60 tisíc a mám ho teprve 10 měsíců...

A na závěr ještě něco pozitivnějšího. Znovu jsem se dala do cvičení a na konci dubna jsem se změřila. Když jsem porovnávala měření s měsícem leden, byla jsem velmi mile překvapena. Na první pohled není skoro nic znát, ale v číslech to jde vidět krásně. Aspoň tohle mi zvedlo náladu a mám ještě větší chuť pokračovat dál. :-)


Tabulky měření


 Jaký týden jste měli vy? Jaké knihy jste přečetli? :-)


S pozdravem
Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Já měla celkem rušný týden, ale stihla jsem přečíst knížku Za zavřenými dveřmi, která se mi tedy hodně líbila a rozečetla jsem POslední aristokratku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti kniha Za zavřenými dveřmi líbila. :) A snad bdueš spokojená i s Poslední aristokratkou :))

      Vymazat
  2. S tím skútrem je to škoda, ale to se určitě zlepší... :-) Svět knihy si užij, já jsem tam vždycky skoro půl dne. Když už jedu tak daleko, tak to musím pořádně prošmejdit :-D A cvičení, dobrý jako, budeš atlet. Já jsem na to moc líná :-P V práci mám pohybu ažaž, takže doma se ráda valím...

    OdpovědětVymazat
  3. S tím hubnutím jsi opravdu dobrá, držím palce i nadále. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^