čtvrtek 24. ledna 2019

Alfa samec - Vi Keelandová [RECENZE]

Originální název: Egomaniac
Žánr: Literatura světová, Pro ženy, Erotika
Rok vydání: 2018, vydání v originálu 2017
Počet stran: 288
Nakladatelství: Ikar

"Tu noc, kdy Emerie poprvé potkala Drewa, myslela si, že se vloupal do její nové kanceláře na Park Avenue. Než stihla zavolat 911, ukázalo se, že tenhle arogantní a pekelně pohledný chlapík je skutečným majitelem kanceláře a ona jen naletěla podvodníkovi. Drew nečekal, že se bude po návratu z dovolené dohadovat s touhle temperamentní mladou ženou. Taky nečekal, že ji nebude moct dostat z hlavy. Zvlášť potom, co dovolil, aby v jeho kanceláři zůstala, než si najde něco jiného. Jak se velmi rychle ukazuje, ti dva by nemohli být rozdílnější. Zatímco Emerie zachraňuje lidem manželství, Drew je namyšlený lamač srdcí. Zatímco ona je zamilovaná do jiného, on se neplánuje zamilovat nikdy. To jediné, co je spojuje, je prostor jedné kanceláře a odzbrojující přitažlivost, která sílí každým dnem… "




Na tuhle knihu jsem narazila úplnou náhodou a to díky Šárce z Deník jedné knihomolky. Neskutečně jí za to děkuji, protože díky ní tu tak na blogu je historicky první recenze na erotický román.

V příběhu máme dva hlavní hrdiny, u kterých se v knize pohledově střídáme. Emerie přijela do New Yorku proto, aby rozjela svou kariéru poradkyně pro manželské páry, kteří svůj vztah k sobě chtějí ještě nějak zachránit. Pronajímá si tedy od jednoho neznámého pána kancelář, tedy aspoň si myslela, že si ji pronajímá. O pár dní později ale zjišťuje, že někomu naletěla na špek a na scéně se objevuje pravý majitel Drew, který se vrací ze své dovolené na Havaji.

Drew, rozvodový právník je překvapen, co dělá cizí mladá žena v jeho kanceláři, a ještě k tomu mu vyhrožuje, že na něj zavolá policii. V jeho vlastní kanceláři! Na druhou stranu mu to ale zas tak moc proti srsti není, protože Emerie je opravdu kus. Není to taková ta klasická vyhublá blondýna, ale je vybavená na tzv. dobrých místech. A právě to se Drewovi zalíbí už od prvního pohledu.

Když se Drew dozvídá, že nějaký neznámý realitní makléř pronajal Emerii svou kancelář a chudina nemá kam jinam jít, krom svého malého bytečku, slituje se nad ní a nechává jí svou kancelář k dispozici aspoň do té doby, než si najde něco nového a než se jemu vrátí jeho sekretářka. Oba dva si tak vycházejí vstříc a postupem času zjišťují, že jsou docela dobře sehraná dvojka.

Jediné, v čem se snad nikdy neshodnou jsou vztahy. Zatímco Drew je známý jako lamač dívčích srdcí, Emerie věří na pravou lásku a už nějakou dobu je zamilovaná do svého souseda, který o ni ale nejeví žádný zájem. Není to tak dlouho co Drewa potkal rozvod a díky tomu už žádným ženám nedůvěřuje.

Podaří se mu na lásku mezi dvěma lidmi změnit názor? Podaří se Emerii ulovit srdce svého souseda?


Přiznám se, mám velkou tendenci tuhle knihu porovnávat s Milá Bridget, chci tě. Jelikož je to jediná kniha, kterou jsem od autorky ještě četla. Bridget se mi moc dobře nečetla, nevím proč, možná mi příběh nesedl, ale ráda jsem dala šanci další knize a TAHLE už se mi líbila opravdu hodně.

Četla se velmi lehce a rychle. Děj ubíhal tak rychle, že jsem se ani nenadála a byla jsem v polovině. Když jsem se pak blížila ke konci, bylo mi skoro líto, že se budu muset s hlavními hrdiny rozloučit. Tahle kniha mi opravdu padla do noty.

Sexuální scény zde byly popsány na výbornou. Mám skvělou představivost a nedoporučuji tohle číst v práci, protože když se začtete a pak vám najednou zazvoní telefon... no musela jsem si hodně odkašlat, než jsem jej nakonec zvedla. 

Emerii i Drewa jsem si hodně oblíbila (kdo taky ne že?). Potkat takového chlapa, to by se líbilo každé ženské. Ještě že ty knihy máme. Hhh. Ne, že bych si na toho svého stěžovala, to určitě ne! Každopádně doufám, že se chápeme. ;)

Pokud vás Vi Keeland zatím míjí, určitě vám ji moc ráda doporučím. Tohle řadím mezi jednoduché odpočinkové čtivo, které neurazí. :-)

Zahraniční obálky:


Hodnocení:

a půl hvězdičky.


Četli jste Alfa samce nebo se na něj teprve chystáte? Čtete erotické romány? :-)

 

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

7 komentářů:

  1. Myslím, že na knihu jsem někde narazila. Což tento žánr si jednou za čás ráda přečtu a zatím mám štěstí na knihy, většina z nich se mi líbila. Takže věřím, že Alfa samce zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, bylo to skvělé čtení a věřím, že se ti bude líbit také ^_^

      Vymazat
  2. O této knize jsem prozatím neslyšela, ale díky tvé recenzi se po ni poohlédnu :) Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla a naprosto souhlasím s recenzí! :D Autorka fakt umí psát , takže jsem zvědavá na Milá Bridget, chci tě! Anotace mě dostala, tak snad se k ní někdy dostanu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jak se ti "Milá Bridget, chci tě!" bude líbit. :D Když se na to dívám zpětně, tak jsem možná neměla tu správnou náladu na tenhle druh četby. :D Každopádně jsem ráda, že jsem si toho Samce užila. :D :)

      Vymazat
  4. Děkuji za tip, dočetla jsem včera a super odreagování, byla to první kniha tohoto žánru co jsem četla a nebýt Vaší recenze, nikdy bych si něco takového nepořídila na čtení :-) Mějte pěkné dny, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^