pondělí 18. června 2018

**KNIŽNÍ SOUTĚŽ**


Zhruba před měsícem jsem začala psát o tom, že mám v plánu pro vás uspořádat knižní soutěž. Tentokrát jsem se rozhodla soutěž uspořádat v trochu kreativnějším duchu a z toho důvodu se bude muset  přesunout na instagram

O co se bude soutěžit a o jaké téma se jedná?



První vás určitě zajímá, o jaké knihy se bude soutěžit. Na výběr bude opravdu z mnoha, myslím si, že každý si zde přijde na své. Z níže uvedených knih, si výherce bude moct vybrat jednu knihu + jako překvapení k ní dostane ještě něco navíc.




 A co musíte udělat pro to, abyste jednu z knih vyhráli?
 Do soutěže bude zařazen každý, kdo vyfotí fotku na téma "kniha a voda". Fantazii se meze nekladou, téma si můžete vynaložit jak jen chcete :-) 

Když fotku pořídíte, bude potřeba ji nahrát na instagram s hashtagem #mrsjungova - to je jedna z nejdůležitějších částí!

Možnost nahrávání fotek je do 8.7. 
 Poté proběhne veřejné hlasování, kde bude vámi vybráno 5 TOP fotek, ze kterých bude následně pomocí random.org vybrán výherce (aby měl každý stejnou šanci na výhru). Hlasování proběhne zde na blogu, na instagramu samozřejmě bude zveřejněno upozornění o hlasování, abyste o něj v žádném případě nepřišli. :-)

K soutěži je na mém IG profilu fotka, pod kterou jsou zveřejněny všechny podmínky pro účast.

A teď hurá na focení! Všem soutěžícím přeji kreativní myšlení! :-)
Mějte se krásně!

Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Času je na to dost, tak se pokusím zapojit. O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj.... já fotku postnula až dneska, včera jsem totiž přijela hrozně pozdě domů z výletu do Londýna a už jsem to nestihla :( Je to pozdě? :ooo

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můžu se zeptat, kdy bude probíhat hlasování? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^