pátek 6. dubna 2018

Knižní výzva 2018 - 10 knih přečteno!

Musím se přiznat, že jsem očekávala, že ve čtvrtem měsící za sebou budu mít víc jak 15 knih. Bohužel se mi to nepodařilo splnit, nečekala jsem, že se v lednu tak zadrhnu u jedné zkoušky, kterou jsem nakonec dokončila až na samotném konci měsíce. V únoru už poté začal můj poslední šestý semestr a nejvíce času tedy věnuji dokončení bakalářské práce, která je teď pro mě nejdůležitější. Doufám, že za dva týdny už ji konečně budu mít hotovou a budu se moci věnovat zkouškám a státnicím, které mě čekají.

Teď si ale pojďme zrekapitulovat knihy, které se mi od nového roku podařilo přečíst.


Jako první jsem sáhla po recenzním výtisku "Ty vyber, kdo přežije". Recenzi si můžete přečíst ZDE na blogu. Bohužel z téhle knižní novinky jsem moc nadšená nebyla. Bylo zde na mě moc technických pojmů, kterým jsem někdy ani nerozuměla. Což není zase takové mínus jako to, že jsem se pak do knihy nemohla ani moc začíst. 


Další knihou v pořadí byla "Polibek v New Yorku", ta mi opravdu hodně zpříjemnila čas po zkouškách. Byl to moc milý příběh. Recenzi jsem na knihu nenapsala, ale za mě bych ji k oddechovému čtení rozhodně doporučila ^^


Pak na mě čekala "Girl Online jde svou cestou", kterou jsem dostala na Vánoce od kamarádky. Poslední díl velmi příjemný, dokonce lepší než druhý díl, který mě tak trochu i nudil. Tenhle jsem si naopak užila a jsem ráda, že jsem po druhém díle tuhle sérii nezavrhla. Takže pokud vás druhý díl zklamal tak jako mě, zkuste poslední díl, myslím, že nebudete litovat. 


Čtvrtou knihou v pořadí byla "Vendeta". Tuhle knihu mám doma už od Humbooku a až teď jsem se k ní konečně dostala. Nechápu jak jsem ji mohla takovou dobu odkládat. Kaji se. První díl byl skvělý a už se těším jak si pořídím zbývající dva díly a opět se ponořím do příběhu tajemné (sexy) mafie. :)


Pátá kniha prolomila trojici oddechových knih. "Hana" mi doslova pocuchala nervy a hlavně srdce. Byla jsem zdrcená, smutná, ale i šťastná. U téhle knihy se mi měnily pocity jako cesta na horské dráze. Recenzi na knihu si můžete přečíst ZDE. Myslím, že více toho ani není co dodat. Knihu rozhodně doporučuji dál, to by jinak ani nešlo. 


Po Haně jsem se opět vrhla na odpočinkové čtení a to na poslední díl Papírové princezny "Palác lží". Druhý díl mi přišel takový neslaný nemastný... ale poslední díl to vylepšil a byla jsem ze zakončení knihy víc než spokojená. E. Kennedy mám hodně ráda, je to skvělá spisovatelka a rozhodně mám v plánu, se do budoucna pustit do dalších knížek, které napsala.


Březen jsem začala knihou P.S. Stále tě miluju, druhým dílem série od Jenny Hanové Všem klukům které jsem milovala. Naprosto kouzelná série, která pobaví a nadchne všechny kdo mají rádi oddechové knihy s přiměřenou dávkou romantiky a vtipu. Tahle "růžová" série mi v srdci zůstane asi hodně dlouho. Laru jsem si moc oblíbila, stejně jako celou její rodinu a samozřejmě Petera. (Kdo by taky ne?)
Pokud je tu ještě někdo kdo tuhle sérii nečetl, všemi deseti doporučuji. A zrovna na období jaro-léto, je tahle kniha jako stvořená! :)


Hned po dočtení druhého dílu jsem se samozřejmě pustila i do třetího "Navždy s láskou Lara Jean". Kouzelné zakončení, i když v tomhle díle jsem byla trochu na vážkách a nevěděla, co si o hlavní hrdince mám chvílemi myslet. Nakonec se ale všechno dopadlo tak jak mělo a jak bylo od čtenářů očekáváno. Nebyla jsem zklamaná, byla jsem potěšená a to je hlavní


Poslední, desátou, knihou byla "Skrytá píseň". Kterou se mi podařilo řpečíst někdy před koncem března. Na tuhle knihu si také můžete přečíst recenzi ZDE. Za mě naprosto skvělá kniha s originálním příběhem. Navíc autorka zvolila i originální styl psaní pomocí FB zpráv, což přidalo na originalitě celého příběhu.
Kdo má rád thillery a záhady rozhodně knihu doporučuji. Nenechá vás v klidu ani na jedinou chvíli. 
Jediné z čeho jsem byla zklamaná byl přehnaný konec, ale je lepší si na to udělat názor vlastní. Jinak byl ale příběh skvěle promyšlený a já jsem ráda, že jsem se nakonec do konkurzu o tuhle knihu přihlásila.

 

Četli jste některou ze zmíněných knih? 

Kolik knih jste už stihli přečíst vy? :)

  S pozdravem
Mrs. Jungová

4 komentáře:

  1. K první desítce gratuluju, já jí mám taky akorát za sebou. :)) Tak snad se od teď pořádně rozjedeme. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem vůbec nic! Ale ráda bych to napravila s knihou Ty, Palác lží a Skrytá píseň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, jak skončíš školu, tak se do toho budeš moct pustit víc ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. I já se trochu zasekla, ale myslím, že teď v dubnu a květnu své čtenářské skóre trochu napravím. Ať se to povede i tobě. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^