pátek 1. prosince 2017

Předposlední zkouškové období


Poslední rok na vysoké započal a ani to netrvalo tak dlouho a mám tu předposlední zkouškové období. Nikdy bych neřekla, že se tak budu těšit, až to budu mít všechno za sebou. Sice pořád nevím, co budu po škole dělat, ale říkám si, že pokud člověk chce, tak se vždycky něco najde.

Článkem bych ale také chtěla dát vědět důvod toho, proč zde v posledních (asi) dvou týdnech nepřibyl žádný článek. Je to tedy bohužel z důvodu, že se snažím věnovat školním projektům, seminárkám a učením na zápočty. 

Zanedlouho by mi měla dorazit kniha na recenzi, tak doufám, že aspoň k ní se během vánoc dostanu. A pokud se dostanu k více knihám, budu ještě radši, ale raději si zatím nic neplánuji. 

Každopádně v lednu se budete moci opět těšit na častější články a snad ke konci prosince také. Měla jsem v plánu pořádat i narozeninovou soutěž blogu, ale bohužel se školou jsem se k tomu stále nedostala. Soutěž určitě bude, ale nedokážu se zaručit za to, kdy se dostanu k výběru knih a vyhlášení samotné soutěže. Stačí jen doufat, že to stihnu do konce roku. Tak uvidíme. :-)

Doufám, že se máte krásně a že si užíváte zimního počasí. U nás už konečně aspoň trochu nasněžilo a dnes je i rozsvěcování stromečku, kam se určitě chystám.

Ještě jsem chtěla zmínit, že stále mezi učením čtu Ladislava Ziburu - 40 dní pěšky do Jeruzaléma. 4. prosince má u nás ve Zlíně i přednášku, na kterou mám koupený lístek s několika přáteli. 
Ještě předtím mě čeká ve škole zkouška z Informačních systémů veřejné správy, tak doufám, že to dobře dopadne a budu se moct na přednášce bavit. :) 
Chystá se tam z vás také někdo? 

A co právě čtete vy? Také vás trápí zkouškové období nebo nepatříte mezi studenty a jen si přejete, ať už máte dovolenou a můžete relaxovat? :)
  Budu ráda když napíšete. ^^
S pozdravem,
 Mrs. Jungová!

4 komentáře:

  1. Na Ziburu se taky chystám, ale v Brně 18.12. :) Hned po Humbooku jsem si musela koupit lístek :)
    Jinak taky trochu bojuju s časem, práce a škola a blog dohromady je trochu vražedná kombinace. Chystám se i na jeden předtermín zkoušky a to za 12 dní, tak snad to nějak zvládnu, má to být lehké XD
    Dočítám konečně Setkání stínů od V.E. Schwab a chystám se na Kosmonauta z Čech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě, že tam půjdeš. Mě o tom právě říkala Monča, že to v Brně je, ale hledala jsem alternativu pro bližší město a když jsem našla tak jsem byla ráda ^^ Doufám, že si to obě užijeme:))

      Vymazat
  2. Já budu o Vánoce psát seminární práce. Jinak jsem na střední, takže se učím tak jako občasně. :D

    Momentálně čtu Mořeplavce. :)

    Užij si Ziburu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vlasti a doufám, že všechny seminárky zvládneš bez problémů napsat ^^
      Měj se krásně a užij si čtení Mořeplavce:))

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^