středa 4. října 2017

Recenze na fotoknihu od Saal Digital


Dnes vám přináším poněkud netradiční recenzi a to na fotoknihu od Saal Digital.
Na sociálních sítí mi začala "vyskakovat" upoutávka na vyzkoušení fotknihy právě od Saal Digital. Dostala jsem tedy poukaz na 900,- a mohla si tak vytvořit knihu dle svého gusta.

Měla jsem spousty fotek ze zábavních parků, kde jsem byla tenhle i minulý rok a pár jich vybrala. Nakonec jsem si je nechala vytisknout i s popisky (názvy) drah, na kterých jsem byla a které ve mě zanechaly hodně silnou vzpomínku.

Musím říct, že nad tvorbou knihy jsem strávila docela hodně času, jelikož jsem nejdříve zkoušela jaké možnosti při tvorbě mám. 

Kniha se vytváří v programu Saal Designer, který stáhnete přímo na webu Saal-Digital
Chtěla bych pochválit zpracování toho programu, jelikož si zde člověk může (pokud nemá dostatečnou fantazii) vybrat z přednastavených šablon a do nich jednošu jen vkládat fotky, které v knihze chceme mít. Pokud má člověk naopak fantazie hodně, nemusí používat žádné předlohy a může se rovnou pustit do vlastního návrhu! :-) 


Dlouho jsem přemýšlela jaký formát knihy zvolit, nakonec jsem vybrala 19 x 19 s lesklou vazbou a s vatováním. Fotopapír matný a nakonec jsem zvolila 26 stran



Z kvality fotoknihy jsem víc než nadšená. Díky téhle příležitosti jsem si tak vytvořila krásnou vzpomínku na cestování do Německa a je fajn když má člověk pár fotek takhle fyzicky, hezky zpracované ve fotoknize, jelikož se to pak i lépe, známým a přálelům, ukazuje. :-)

Poslední věcí co bych chtěla vyzdvihnout je rychlost zpracování objednávky. 
Objednávku jsem odeslala minulý týden ve čtvrtek a kniha mi dorazila včera (v úterý).
Dodání by mělo být do 10 dnů a opravdu hodně mě překvapilo (když počítám pouze všední dny), že si ke mě kniha našla cestu za pouhé tři dny! :-)

Zasebe můžu říci, že bych fotoknihy od Saal Digital doporučila dál. I když ceny jsou trochu vyšší (aspoň tedy na mé poměry), kvalita cenně a rychlosti dodání odpovídá. 
Kdybych se ještě v budoucnu měla v plánu udělat si další fotoknihu, třeba svatební, neváhala bych a s radostí do Saal Digital investovala. :-)

S pozdravem,
Mrs. Jungová!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^