sobota 10. června 2017

[MINIRECENZE] Série: Šestnácté století, Pomsta a Rozbřesk


Dlouho tu nebyl článek typu "Minirecenze" a jelikož se mi tu nahromadily knihy, ke kterým jsem recenze nenapsala a asi se ani nechystám, rozhodla jsem se opět využít možnosti téhle sekce :-)


Originální název: The Wrath and the Dawn (1.díl)
Autor: Renée Ahdieh
Počet stran: 400 stran

Do téhle knihy jsem se pustila těsně před novým rokem, jenže jsem v ní nedokázala pokračovat. Už si nevzpomínám proč přesně jsem knihu odložila, pamatuji si jen to, že jsem cítila, že to není kniha, kterou bych právě teď chtěla číst.
Ke knize jsem se vrátila koncem května a nakonec jsem knihu přečetla skoro jedním dechem a říkám si, proč se mi kniha tehdy nezamlouvala. Byla jsem z ní naprosto nadšená a těším se na další pokračování, protože z konce jsem rozhodně nadšená nebyla. Kdo taky ano?
Knihu bych rozhodně všem doporučila, překonejte těch pár stran, kdyby vás to nebavilo (tak jako mě předtím) ... protože to o pár stran dále, bude stát za to! :-)

Originální název: My Super Sweet Sixteenth Century (1. díl)
Autor: Rachel Harris
Počet stran: 256 stran

Tuhle sérii jsem si chtěla přečíst už hodně dávno a jelikož jsem zrovna po zkouškovém chtěla něco oddechového, pustila jsem se do ní.
Asi jsem měla od knihy velké očekávání, protože se mi první díl nezamlouval natolik jako ten druhý.
I tak se ale kniha četla velmi pěkně a rychle. Víc než hlavní hrdinka, mi k srdci přirostla Less, kolem které se pak točil druhý díl série.
Originální název: A Tale of two centuries (2.díl)
Autor: Rachel Harris
Počet stran: 328 stran

Jak už jsem řekla, druhý díl se mi líbil mnohem více než ten první. Bylo skvělé pozorovat jak si Less vede v budoucnosti a podle mě to zvládala víc než bravurně. Jak jsem se dostávala nakonec knihy, byla jsem trochu smutná, protože jsem si tak trochu přála, aby Less mohla v budoucnosti zůstat. No jak to pak nakonec dopadlo nebudu spoilerovat.
Potěšilo mě, že druhý díl měl taky více stránek a mohla jsem si tak Less více užít. (Ano až tak moc jsem si ji oblíbila :D)

Originální název: My Not So Super Sweet Life (3.díl)
Autor: Rachel Harris
Počet stran: 208

Když jsem se pouštěla do třetího dílu, nevěděla jsem co na mě bude čekat ani čeho se bude třetí díl týkat. Když jsem se však prokousávala posledním dílem, říkala jsem si, že by možná autorka udělala lépe, kdyby byla série ukončena druhým dílem.
Je fajn že jsme se dozvěděli jak to všechno nakonec dopadlo i s matkou Cat, ale tak nějak si říkám, že by se bez takových scén navíc i série obešla a možná bych na ni i lépe vzpomínala.




Co si o tom myslíte vy? Také byste se obešli bez třetího dílu nebo se vám naopak zakončení líbilo? Budu ráda za vaše komentáře :-)

S pozdravem Mrs. Jungová!

2 komentáře:

  1. Série Šestnácté století jsem ještě nečetla, ale ráda bych to napravila. Pomstu a rozbřesk jsem si naprosto zamilovala, akorát ten konec... rychle další díl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sérii Šestnácté století jsem nečetla, ale Pomstu a rozbřesk ano :) Kniha se mi líbila,skvělý retelling a zajímavé prostředí :) Ale letos jsem četla Zakázané přání a to Pomstu hravě překonalo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^